• Anonym (Längtar)

Våtsex

Här på forumet får man intryck av att det mest är män som tänder på våtsex. Det vore så intressant att höra av tjejer som själva har tagit initiativ till det, och såna vars partner har gjort det och det har funkat. Hur gör man som man om man längtar efter det men är rädd för att ens kvinna ska tycka att man är ett pervo?

• Svar på tråden Våtsex
  • Anonym

Jag vet inte vad våt sex är, men jag kissade på honom nr 1.et det var härligt.. men nu vill han inte längre,,

• Anonym (vill)

jag vill testa men får inte min kille till det=(tråkigt

• Anonym (Farbror Barbro)

Min tjej gick med på det efter ett års smyglobbande.
    Nu har vi det ibland och hon tycker det är kul att jag går igång så mycket på det.
    Jag däremot har jäkligt svårt att göra det på henne.
    Inte för att jag eller hon inte vill, utan för att min kompis vägrar kissa när hon står framför/under.

• KatjaKinky

Finns ingen genväg, funkar inte att hålla tummarna och hoppas att den du är med ska vara kinky. Du måste våga säga vad du tänder på och vad du söker i sex. Om hon tycker du är pervers, "so be it" men vad spelar det för roll. Är ju knappas som om hon just hade tänkt föreslå våtsex om du bara inte frågat och visat hur "pervers" du är ;)

Jag tänder på våtsex, både ge och ta. Blir jättekåt när jag hör att den jag kissar på sväljer.

Lycka till med snuskandet ;)

• wildatheartboy
    KatjaKinky skrev 2010-11-28 16:05:18 följande:
    Finns ingen genväg, funkar inte att hålla tummarna och hoppas att den du är med ska vara kinky. Du måste våga säga vad du tänder på och vad du söker i sex. Om hon tycker du är pervers, "so be it" men vad spelar det för roll. Är ju knappas som om hon just hade tänkt föreslå våtsex om du bara inte frågat och visat hur "pervers" du är ;)

Jag tänder på våtsex, både ge och ta. Blir jättekåt när jag hör att den jag kissar på sväljer.

nice Tungan ute
  • Anonym (Längtar)
    KatjaKinky skrev 2010-11-28 16:05:18 följande:

Tack! Din kille har fått jackpot som jag ser det...
  • Tomas08

Berätta det som en fantasi först om du är osäker på hur din patner tar det, elelr at du bara läst om det så ni får prata om det...

• redneck girl

här har vi det ibland .......tycker väl inte vi är några större pervon . jag gillar både ge och ta . inga problem .

Svar på tråden Våtsex