• Göteborgsbruden

Aladin eller Paradis?

Vilken föredrar du, Aladin eller Paradisasken?

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Aladin eller Paradis?
  • wity

Paradis helt klart, gillar inte mörk choklad! Drömmer

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • JPT

Paradis! Är inte allt förtjust i mörk choklad... 

• lina81

PARADIS!!! e min favvo av alla!

• Miss Obsessive

Egentligen så tycker jag att både är lite tråkiga, men måste jag välja så föredrar jag Paradis-asken. Sen är det bara typ tre sorter som egentligen är goda (höstlöv är storfavoriten), men det är en annan tråd-fråga Glad

• 4mychildren

Paradis. Men enbart för den där vita i mitten Skrattande

Elliot -09, Livet är vad man gör det till.
  • Halkatla

Jag är rätt likgiltig, men eftersom jag gillar mörk choklad så röstar jag Alladin.Har inte riktig pejl på vad som är i de olika lådorna.

Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • Juli2010

Aladdin! Älskar mörk choklad och det finns det ju i alla fall lite av i den asken Glad.

• Linda1976

Absolut ingen av dem. Innehållsförteckningen är läskig! Vem vill äta sojalecitin - INTE jag. Urk.

Tacka vet jag RIKTIG choklad, utan tillsatser. Marabou vet jag inte ens om jag vill kalla chokladtillverkare  

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Onkel Panter

Föredrar Aladdin då den har flest goda sorter. 

• Denebola
    Linda1976 skrev 2010-11-28 22:33:21 följande:
    Absolut ingen av dem. Innehållsförteckningen är läskig! Vem vill äta sojalecitin - INTE jag. Urk.

Tacka vet jag RIKTIG choklad, utan tillsatser. Marabou vet jag inte ens om jag vill kalla chokladtillverkare  
    Bor du i min hjärna? Jag håller med!

Varken Aladin eller Paradis smakar ju choklad, bara bläk.
  • La Lola
    Linda1976 skrev 2010-11-28 22:33:21 följande:
    Mmmmm, mums! 
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • amomentlikethis

Hellre paradis än aladin. Äter typ bara 3 bitar ur kartongen, resten smakar ju skit. Är inte så mycket för praliner.

• Bevabus

Paradis...
    Jag säger som Johan Glans - "Aladdin-asken.... det måste vara en sadist som har gjort den!"

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Halkatla
    Bevabus skrev 2010-11-29 09:58:05 följande:
    Paradis...
    Jag säger som Johan Glans - "Aladdin-asken.... det måste vara en sadist som har gjort den!"
    Varför?
    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • Bellini2
    Koo skrev 2010-11-28 19:59:47 följande:
    Aladdin. Finns inga körsbär i likör i Paradis
    Preciiis! Den enda lågprispralinen som är god! Och den ÄR GOD!
  • Bevabus
    Halkatla skrev 2010-11-29 10:03:37 följande:
    Varför?
    "Hmm... barn älskar choklad... låt oss göra var femte oätbar"
    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
Svar på tråden Aladin eller Paradis?