Hur Myser Man?
Ja det kanske låter konstigt, men jag vet faktiskt inte.
Ligga mysa i soffan och se på tv men mera då??
Och nej inge sex nu, utan Bara mysa..
Ge mig råd tack!!
Ja det kanske låter konstigt, men jag vet faktiskt inte.
Ligga mysa i soffan och se på tv men mera då??
Och nej inge sex nu, utan Bara mysa..
Ge mig råd tack!!
mysa för mig är att ligga i kanske bara underkläder i soffan. brukar ligga med mina ben snett över hans så vi sitter som ett x med benen. I hörnet då så båda har ryggstöd. Sen dricker vi kanske något gott eller äter något gott, bara pratar med varandra eller kollar på film. lite tända ljus kan vara mysigt :)
Säger aldrig mys till min man... för det betyder sex för honom. Säger bara typ: ska vi kolla på film, sen fixar jag mysstämning
Spontankramar i köket, när man kommer hem, i badkaret. Min man är mysaren i familjen. Han kramar mig överallt i huset. Jättemysigt. Själv har jag alltid för fullt upp för att ens komma på tanken.
Morgonmys är trevligt, iaf på helgen. Kramas 5 min innan man jäktar upp.
Hmm jadu bra fråga! Eftersom "mysfaktorn" varierar mellan olika personer, endel kanske tycker att det är mysigt att gå hand i hand och endel att äta middag på tu man hand med tända ljus och endel att sitta och kika i fotoalbum och prata gamla minnen! Picknick i parken på en fillt. Eller ett kvälls dopp tillsammans på närmaste strand! Ja listan kan ju göras lång! Kan bli en riktig intressant tråd det här eftersom alla har olika "mys tankar" :)
ja jag brukar krama min man med, men han ville mysa och jag trodde vi skulle se på tv samtidigt, men tydligen så fattar jag inte vad mysa är, därför frågar jag er=)
tända ljus, god mat, stänga av telefoner, kanske spelar något sällskapsspel eller bara pratar, fotmassage, bastu, sitta framför öppna brasan med ett glas bubbel etc.
För mig är det att typ gosa, äta ngt gott tillsammans, vara nära. Etc.