• Anonym (Nyfiken tjej)

Prostatastimulans på era männ?

Hej hopp!

Jag är en nyfiken tjej som undrar om de bara är jag och min sambo som sysslar med prostatastimulans, eller stimulans av analen på killen?

Vi brukar använda oss av "Naughty boy" sexleksaken.
    Eller att jag slickar min kille och använder ett finger i honom och stimulerar prostatan samtidigt som jag stimulerar hans penis.

Ngn med erfarenhet av detta?
    Ngn som har fler tips/erfarenheter av detta, som vill ge lite tips till oss vad vi kan pröva här näst.

• Svar på tråden Prostatastimulans på era männ?
  • Anonym

Det finns många som gör det! Prostatan är ju en jätte erogen zon på honom och den kommer man ju bara åt med nån typ av sexleksak. Vi använder nästan samma som nu, men den här Rude Boy (såg att de har båda modellerna).
    Nu kommer nog tyvärr några börja gapa om att "det skulle jag aldrig göra för min kille". Men det är bara beklaga i så fall, för den kille som inte får testa iaf.
    Man behöver ju inte änns hålla i den för den sitter ju kvar där den är oavsett vad han gör med mig undertiden och det gillar jag, så han har båda händerna fria till att tillfredställa migTungan ute 
    Min erfarenhet är att han får betydligt hårdare stånd, mycket kraftigare orgasm och han har inga problem att fortsätta när det gått för honom.
    Så jag har absolut inget emot det - tvärt om! 

• Manlig

Kan bara säga att det är skönt och ger ett helt annat drag i orgasmen med  prostata stimulans.

Menskall jag erkänna att först var jag nästan rädd för detta - men fick prostatit (inflamation) och blev rekomenderad detta av doktorn. " Be flick vännen om hjälp...."

Prostatamassage motverkar prostatabesvär både för gammal och ung!

• Anonym (julklapp?)

Har aldrig vågat ta upp frågan med min kille. Vill självklart att han ska ha det så skönt som det bara går, men personligen tycker jag att det verkar lite otäckt att ha ett finger i hans stjärt. Däremot verkar det helt klart intressant med såna där leksaker, kanske något jag borde köpa till honom i julklapp? Vad tycker ni?

• citronkräm

Jag skulle gärna testa på min man, men han är hopplöst "stiff" och trist vad gäller allt "prova på"...

själv tycker jag ju det är skönt när det tafsas där bak, och det måste/borde ju vara samma på män, tycker jag... 

• Anonym (jatack)

trodde ALDRIG att ja skulle njuta av det men damn!!! att känna min tjejs finger i min bak eller när hon slickar där e fan himmelskt =) kan starkt rekomendera d! men det behövs lite träning.blir garanterat bättre ju mer man gör d! 

• Anonym (nybörjare)

hur gör man då för oss som inte kommit till skott än men vill testa att göra detta för våra män?
    jag har varit där o pillat en gång när jag var lite full (behövde nog det eftersom jag också har lite blandade känslor inför analen, men är han nyduschad skulle jag kanske kunna testa och se hur detta verkar....)

• Anonym (Han vill inte)

Har frågat min man om han skulle vilja att jag stimulerade honom där, men han säger nej. Han har testat själv med leksaker när han onanerat och tyckte inte alls om det. Men skulle han ändra sig skulle jag gärna göra det för honom. Klart jag vill göra det skönt för honom Glad

Svar på tråden Prostatastimulans på era männ?