sertralin ..trötthet och..jag vet inte vad
när kommer denna tröttheten gå över egentligen jag har ätit sertralin nu i tre fyra veckor jag är så trött så trött så jag orkar knappt gå, eller vara uppe...min kropp är tung som bly. är det någon som vet varför man blir såhär trött av sertralin ?? när komemr det gå över?? eller äter jag fel medicin för mig.... jag kan inte leva shär...jag frågade min läkare som ringde förra veckan om det e normalt att bli såhär trött och hon sa att det är det o det kommer nog gå över. nog. jag hoppas det...jag äter 50 mg.. jag har bara gjort det i en vecka , biverkningarna har gått över nu..bara trötthet kvar. innan åt jag 25 mg de första två veckorna.
men annars är medicinen bra tycker jag väll. ångesten och oron är borta. men jag tycker jag blivit likgiltig till det mesta. ser fortf inte fram emot att göra något, för jag är bara trött, jag känner en inre rastlöshet som är extremt jobbig, spänd i musklerna i hela kroppen är jag, alltså det kryper i mig av rastlöshet men samtidigt är jag så tung i benen o trött så jag orkar inget göra . jag önskar att jag va PIGGARE och ville hitta på saker... jag märker ju själv jag ser ju inte fram emot något som vi har inplanerat som är roligt. vi ska till sthlm nu över helgen med ett annat par o ha roligt men jag ser itne ens fram emot det. det känns bara "jaha" eller , okej" allt känns bara okej hela tiden, jag kan fan inte känna nån glädje längre för sånna saker som att hitta på grejjer eller träna eller träffa vänner eller fester elelr vad som helst för jag känner mig typ likgiltig eller whatever till det . allt är som sagt bara OKEJ . inget mer. varför känner jag såhär ?? är det normalt ?? jag vill ju känna glädje eller se fram emot saker eller tycka saker ska bli jätte roligt. jag känner inte igen mig själv i detta riktigt. när depressionen försvinner av dessa piller ska väll ändå ens riktiga naturliga gl'ädje käsnlor komma tillbaka oxå ??
är det någon som känner som jag ?
i övrigt känner jag verkligen att min depression i stora hela är över. borta. av sertralinet.jag mår bra. men inte mer än så. jag känner mig nästan bedövad ifrån mig själv...från känslor. allt är som jag skrev bara okej och bra. jag går runt och mår bra. men ingen lycka eller något sånt. som jag var förr innan jag blev deprimerad. när man såg fram emot grejjer, kände glädje ibland, eller vad som..... igår när jag bråkade med sambon så kände jag mig jätte känslokall...det är itne likt mig som brukar må så dåligt när jag bråkar med honom o efteråt brukar jag gråta o känna mig ångerfull och bara vilja krama om honom, nä jag kände mig istället apatisk till hela skiten jag sket i vilket.