• Kippeman

Din man överasskar dig med en jättedildo, vad gör du?

Nå hur skulle ni reagera??

Kram // Kippeman

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din man överasskar dig med en jättedildo, vad gör du?
  • tjejenA

Jag valde inget alternativ, då jag hade undrat varför, tror inte han att han räcker till?? :)

• Lizztard

Jag hade blivit förvånad, eftersom jag inte är någon stor leksaks-fantast och det vet han om. Hans räcker gott och väl.

• citronkräm

Med tanke på att jag har stått för 100% av leksaksinköpen hittills, skulle jag ha blivit glad oavsett vad han skaffade, så klart som tusan att jag säjer "tjohoo"...

• Halkatla

Annat:
    Känner honom på pannan, sätter mig ner och väntar på den långa roliga historia som lett fram till att jag fått en så märklig present. Hans baktanke är säkert skrattretande.

Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • Anonym

Annat:

Jag skulle skratta och gapa förundrast- vad har det tagit i honom, han som inte gillar sexleksaker. Bli glad skulle jag för jag vill ju ha sexleksaker.
    Sen skulle jag bli ledsen för jag skulle anta att detta betyder att han inte vill stå till tjänst de få gångerna vi har sex nuförtiden och det betyder att han vill bo med mig men inte ha sex med mig.
    sen skulle jag bli arg för det är svinigt att bara anta att jag kommer sluta ha sex med honom, utan att prata igenom det först.

• Anonym (wohoo)

Alternativ ett , kul att han förstår att det är skönt att onanera själv också

• Anonym (Söta Nasse)

Nu var det jag som gjorde det, men gubben min blev glatt överraskad. I början tyckte man att den var enorm och undrade hur fasiken man skulle få in den. Men det gick och sedan blev det ju till att testa fisting också. Inga problem där heller efter lite uppvärmning.  Sedan har det bara blivit mer och mer avancerat sex Skrattande

Men ibland tröttnar man på avancerat sex och bara vill ha en snabbis eller vanligt svenssonsex.

• Anonym (tjoho!)

Skulle bli skitglad om han kunde överraska mig med något sådant. Att han har tänkt till lite och tagit lite initiativ någon gång. Jag gillar att testa nya saker och att ha ett varierande sexliv, det vet han, men tyvärr blir det väl samma gamla grej jämt..  Det skulle inte betyda att jag inte gillade hans.. det skulle bara vart en extra krydda för att få det roligare :D
    Skulle iofs varit ännu gladare om det var en normal storlek.. Känns lite skrämmande om den är enorm... 

• Anonym (Big mama)

Jag hade nog tagit det som en pik faktiskt. Men INTE tagit illa upp såklart.
    Som om han ville säga något om att jag är STOR därnere (efter flera förlossningar) och inte kan känna en normalstor.

Svar på tråden Din man överasskar dig med en jättedildo, vad gör du?