Snowracer - Vilken?
Jag är på jakt efter ensnowracer... Men jag vill inte ha den stiga i metall eller vad den är i utan den som är av helt plats...
Någon som vet vart man kan hitta denna????
Jag är på jakt efter ensnowracer... Men jag vill inte ha den stiga i metall eller vad den är i utan den som är av helt plats...
Någon som vet vart man kan hitta denna????
Hm helt i plast är väl bara för små barn tror jag men det är kanske det du är ute efter? Vår sexåring har fått en från Jula som vi gillar men själva stommen är av nån lättmetall. Typ (är inte så kunnig på området).
Vi har en Stiga helt i plast. Köpt på någon leksaksaffär. Annars kan det tänka sig att även sportbutiker har.
Vet inte något märke med de i plast brukar finnas på leksaksbutiker och typ Coop forum, kolla där! Antar att de är lite lättare att dra än de i metall. Hur gammal är dottern? Vår sexåring väger 20 kilo och jag tyckte de i plast kändes för klena för honom.
Dottern är bara 2 år och det är därför jag tycker den andra blir nästan för stor.
fast stiga är av bättre kvallite, tycker det är den du borde köpa. finns på ex intersport för 900kr. vi köpte en till sonen i går
En sån här hade jag tänkt mig... www.blocket.se/jonkoping/Skridskor__hjalmar__skydd__pjaxor_mm_30453617.htm&w=1
Vår Stiga ser ut så här:
http://www.stigagames.com/products.php?prodid=292
Bra kvalitet, den har hållit i 8 år och för tre vilda barn
Köp inte någon billig kopia bara! Vi köpte en på Jula som är HUR tung som helst att dra och glider jättedåligt. Köp en vanlig Stiga så blir ni säkert nöjda, den funkar även för en 2-åring och så kan han ha den många år senare också.