• Lakrits och Fruktsallad

Fiskbilen?

Hade precis ett besök av Fiskbilen (www.fiskbilen.se) och var väldigt nära att handla, tills jag såg priserna... Dyrt! Visst, de räknar med att man fyller på fiskförrådet var tredje månad, men efter lite prissurfing tycker jag fortfarande det lät snordyrt. Har du handlat av Fiskbilen? Om ja, var det värt pengarna?

• Svar på tråden Fiskbilen?
  • johandra

för dyrt och karln som åker omkring här är värre än Jehovas...vägrar ta ett nej och med mig (33år) pratar han bebisspråk...Visst ser jag liten ut då jag är kort i rocken men inte fan ser jag ut som ett barn! Nej du,här blir det inget shoppat!

Mamma till världens finaste Ella 060309, Alice 071219 och Milla 100410
  • mammipammi

Håller med...de nästan tvingar på en fisken och som sagt DYYYRT!!!
    Inget för mig...

• evija

i somras fick vi också ett besök av fiskbilen, jag var ute i trädgården och kunde inte fly... två trevliga killar var det som inte tog ett nej, svag som jag är så köpte jag 1,5kg lax och 1,5kg torsk (det minsta man kunde köpa var 1,5kg). 700kr gick det på... där stod jag med två ganska små påsar och 700kr fattigare. laxfile var ok, ganska stora bitar men smakade likadant som matbutikenrnas frysta 4pack, torskfile var däremot jätte god, stora, kraftiga bitar. fick ett besök nyligen men var stark o sa nej! ingen lust o betala så mycket... jag tycker att de borde sänka priser och vara mindre ´på´...

Svar på tråden Fiskbilen?