Fylla gubbe :-(
Nu är det så att jag fyllde gubbe i förgår. Känns som livet rasade. Kan inte bli placerad som snygg längre då jag är för gammal för att hamna i det facket, för yngre brudar i 25-års åldern. Var och skulle köpa en jacka igår, en snygg, varm och dyr vinterjacka som jag tänkte investera i (canada goose). Dock backade jag efter att ha provat den, då jag fan är för gammal för att bära en snygg ungaktig jacka. Skulle bara se löjligt ut liksom. Samma gäller med träningen.
Har alltid tränat för att se bra ut och jag har en rätt vältränad kropp. Men nu känns det som det inte är någon ide att lägga ner tid på det, då jag ändå är för gammal för att tjejer ska tycka att man är attraherande ändå. Bara börja acceptera läget och anpassa sig till att inte titta på unga tjejer i 25-årsåldern och strax under. Nu är man placerad i gubbfacket enligt samhällets ögon. Känns helt värdelöst. Har funderingar på att börja studera, men dessa tankar la jag också ner. Ingen vill ha en nyutexaminerad gubbe. Ville bara skriva av mig liksom. Njut av era unga år så länge det bara går. Jag gjorde det inte och ångrar det starkt. Sugen på att gå ut på krogen är man ju också ibland. Nja inte vettigt i min ålder direkt. Ser inte heller bra ut med en gubbe på krogen...