• Anonym (Pank)

Lätt extrajobb??

Kan någon hjälpa mig med tips om ett enkelt extrajobb jag kan ha hemma på kvällarna? Jag har levt lite över mina tillgångar nu ett tag och känner att jag behöver komma på fötterna, och vill då jobba lite extra för att kunna betala av de onödiga krediter jag har.

Var ska jag söka jobb???

• Svar på tråden Lätt extrajobb??
  • Astarte

Vad är du bra på, TS? Det finns ju lite saker man kan göra hemma för extrakronor. Är du bra på ekonomi kan du anmäla dig som god man till någon / några. En del överstättningsföretag låter dig jobba hemma och få en slant när du är klar. Annars finns till exempel Okeli. Du kan skriva frilans-artiklar inom ditt favoritområde och sälja till tidningar.

• Anonym (Pank)

Alltså, jag förstår att det kanske inte låter som att jag är bra på ekonomi eftersom jag hamnat i den här siutationen. Det är långt ifrån kört för mig, jag vill bara få bort dom 3 krediterna jag har! Så, ja, god man kanske vore nått, men jag vet att det är mycket mer att göra än vad man tror. Men det är absolut något att tänka på, jag vet ju ganska mycket vad det handlar om eftersom jag jobbar i kassan på en bank. :)

Lite roligt, jag var in och läste i tråden häromdagen, och då fanns det 5 svar (om jag kommer ihåg rätt), men de är borttagna och nu är det bara ett kvar... Censur när den är som bäst! ;)

• Anonym
    Anonym (Pank) skrev 2010-12-27 09:00:51 följande:
    Alltså, jag förstår att det kanske inte låter som att jag är bra på ekonomi eftersom jag hamnat i den här siutationen. Det är långt ifrån kört för mig, jag vill bara få bort dom 3 krediterna jag har! Så, ja, god man kanske vore nått, men jag vet att det är mycket mer att göra än vad man tror. Men det är absolut något att tänka på, jag vet ju ganska mycket vad det handlar om eftersom jag jobbar i kassan på en bank. :)

Lite roligt, jag var in och läste i tråden häromdagen, och då fanns det 5 svar (om jag kommer ihåg rätt), men de är borttagna och nu är det bara ett kvar... Censur när den är som bäst! ;)
    Ett åkte väl för att det var en som ville hjälpa dig genom att du skulle sälja sex via telefon, ett annat åkte nog för att det citerade det inlägget.
  • Anonym (Pank)

Okej, då är jag med. Läste kanske inte så noga... Tungan ute 

Anonym skrev 2010-12-27 09:33:32 följande:
    Ett åkte väl för att det var en som ville hjälpa dig genom att du skulle sälja sex via telefon, ett annat åkte nog för att det citerade det inlägget.
  • Anonym (extrajobbare)

Hej!
    Du kan ju prova att söka jobb som telefonförsäljare, det brukar alltid behövas. Tyvärr kör dom ofta på endast provision så säljer man inget tjänar man inget =( Men det är ett jobb iaf

Annars så sök som vikarie inom vården, det brukar behövas det också. Så kan du ju säga att du kan jobba kvällar/nätter/helger eller när det är.

Eller hör om dom behöver någon extra i nån affär?

• Anonym (extrajobbare)

Oj, såg att du ville ha jobb som du kan jobba med hemifrån. Vissa telefonförsäljare kan jobba hemifrån.
    Eller om du söker jobb hos nån tidning så kan du skriva hemifrån. Eller försöka bli författare, då kan man jobba hemifrån men det är inte alltid man tjänar nåt på böckerna- dvs det är en svår karriär att direkt tjäna något på.

• Anonym (Pank)
    Anonym (extrajobbare) skrev 2010-12-28 12:57:50 följande:
    Hej!
    Du kan ju prova att söka jobb som telefonförsäljare, det brukar alltid behövas. Tyvärr kör dom ofta på endast provision så säljer man inget tjänar man inget =( Men det är ett jobb iaf

Annars så sök som vikarie inom vården, det brukar behövas det också. Så kan du ju säga att du kan jobba kvällar/nätter/helger eller när det är.

Eller hör om dom behöver någon extra i nån affär?
    Vad jobbar du extra med? (tänkte främst på din signatur... )
  • Anonym (extrajobbare)

Jag jobbar extra inom vården

• Anonym (Pengar)

Ett sätt att dryga ut kassan är att tjäna lite extrapengar på saker man har talang för, typ skriva jobbansökningar åt andra, teckna av nån, översätta texter, skriva sånger/dikter om nån, etc. På Sajten Tusingen kan man sälja sånna saker på ett enkelt sätt. Det är gratis att lägga upp annonser. Kolla in Tusingen.se

• Anonym (webmodel)

du kan jobba som webcam modell, det gör jag och de går hur bra som helst

• cool

någon som har testat det jobbet här,jobba hemma som försäljare?

• Anonym (frilansare)
    Vill du tjäna pengar online? Gå med i vårt affiliate -program idag och börja tjäna provisioner för att marknadsföra vår webbplats. Som affiliate -partner får du tillgång till en rad marknadsföringsmaterial, inklusive banners, länkar och marknadsföringsinnehåll, för att hjälpa dig att driva trafik till vår webbplats. Dessutom får du löpande stöd och vägledning från vårt team för att hjälpa dig att maximera dina intäkter.
    Med våra konkurrenskraftiga provisionspriser och högkonverterande produkter är det att bli en affiliate-partner ett smart och enkelt sätt att tjäna passiva inkomster. Så varför vänta? Registrera dig nu och börja tjäna provisioner med vårt affiliate -program idag!
  • Anonym (fd)
    Anonym (webmodel) skrev 2011-02-03 07:54:21 följande:

du kan jobba som webcam modell, det gör jag och de går hur bra som helst

Finns det folk som betalar för sånt när man kan hitta oändligt med material som är helt gratis att runka till? 
Svar på tråden Lätt extrajobb??