Hur länge räcker 3 GB?
Hur mkt kan du ha i iphone4 om du har 3 GB.
Jag kommer ha kort och musik och en del appar hur mkt räcker 3GB till?
Hur mkt kan du ha i iphone4 om du har 3 GB.
Jag kommer ha kort och musik och en del appar hur mkt räcker 3GB till?
Jag visste dock inte att det fanns iphone 4 med 3 gb. Men jag är å andra sidan inte så insatt i just 4an.
Det är inte så att det är datamängden på surfbiten du menar?

Ja ursäkta jag har så dålig koll på detta.
Jag kollar just nu olika abonemang och där finns det ett surfpaket på halebop som erbjuder 3GB datatrafik, när man överstiger detta så sänks hastigheten till 120kbits/s.
Därför undrar jag om jag kanske klarar mig på detta eller om jag borde ta telenor som har obegränsat surf??
Jag vet ju inte exakt hur mkt jag kommer surfa men jag vill ju kunna kolla mailen flera ggr per dag likaså facebook och en massa bloggar.
Ja de är klart de blir ju en del bloggar som har bilder...dock inga större filer på mailen.
Att det skal vara så svårt att bestämma sig. Halebop har detta med 3gb och då blir 50:- mer än vad telenor har obegränsat surf.
Dock har ju halebop 19öre i minutpris och fria sms och telenor har 39öre minuten och 69öre på sms. Så det är ju där de skiljer sig lite. JA jag får jämföra viadare helt enkelt...
Jo de har ju 10 GB men då blir det 100:- dyrare än telenors obegränsade surf så då är frågan om de inte är värt att ta telenor ändå.
Räcker 1Mbit/s som hastighet för dig som använder mobilen samma som jag ungefär?
Jag har tre, 299 kronor i månaden. 10 GB datatrafik i 10Mbit/s efter det obegränsad i 4Mbit/s. Inte särskilt dyrt per sms eller samtalsminut heller (och eftersom jag inte gör det särskilt mycket är det inte det viktigaste).
Fungerar utmärkt för mig, en del klagar på täckningen men det är inga problem där jag bor.
Vilka går 3 under med tanke på täckningen eller har de egna master? Någon sa att det är telia och telenor som äger alla master och sen hyr man in sig under de,...
Någon som kan säga mig vilken hastighet halebop har på sitt surfabonemang?
När du skaffar Halebop Hallå Plus kan du surfa fritt på hela internet med 3G/GSM (edge) hastighet. Vad innebär detta?