• elisch

Stänkskärm bak el fram på Emmaljunga Scooter 2.0?

Antingen så har jag inte läst ordentligt eller så står det ingenstans om stämkskärmarna (2 st) ska monteras på bak eller framhjulen.

Någon som vet?

• Svar på tråden Stänkskärm bak el fram på Emmaljunga Scooter 2.0?
  • Leija

Jag har en men inte funderat över var de sitter då vi fick vår monterad där vi köpte den, fick inte ni det?

Men kollar man på hemsidan sitter stänkisarna fram iaf.

• elisch
    Leija skrev 2010-12-02 15:40:30 följande:
    Jag har en men inte funderat över var de sitter då vi fick vår monterad där vi köpte den, fick inte ni det?

Men kollar man på hemsidan sitter stänkisarna fram iaf.
    Men då ska de nog sitta fram. tack
  • baby87

Fram ska dom sitta Lite nyfiken vilken färg köpte du?? Sj har jag en PP Lime ,Jättesnygg

(¯`v´¯)Bästa dagarna 24/3 07 och 21/4 08(¯`v´¯)
  • elisch
    baby87 skrev 2010-12-02 21:05:32 följande:
    Fram ska dom sitta Lite nyfiken vilken färg köpte du?? Sj har jag en PP Lime ,Jättesnygg
    Vi köpte en silver check, jättesnygg!
  • baby87

Får man låna din tråd lite?? Så slipper man göra en egen trådTungan ute  KAn man beställa stänkskärmen till bakdäcken med?? för allt snö o stänk kommer in i varukorgen o den blir smutsig/blöt

• TinkyWinky
    baby87 skrev 2010-12-07 21:11:06 följande:
    Får man låna din tråd lite?? Så slipper man göra en egen trådTungan ute  KAn man beställa stänkskärmen till bakdäcken med?? för allt snö o stänk kommer in i varukorgen o den blir smutsig/blöt
    japp det kan man, iaf va de sa till mig när vi köpte våran, köpte en i färgen pp reb/black.. bilder finns i min blogg o pixboxen.. heromer.blogg.se
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • baby87
    TinkyWinky skrev 2010-12-11 00:41:56 följande:
    japp det kan man, iaf va de sa till mig när vi köpte våran, köpte en i färgen pp reb/black.. bilder finns i min blogg o pixboxen.. heromer.blogg.se
    Kikade på dina bilder jätte snygg va scootern ,,oj va många vagnar du har har du alla kvar?? o alla e ny 10or hehe Vet du nån hemsida man kan ebställa skänkskydden?
  • Zelmilainen

emmaljunga skickar inte sina grejer utan kan enbart köpas i butik. nån regel de själva satt upp. stänkskärmarna sattes från början dit eftersom sufletten annars blev smustig vid ihopfällning av vagnen och stänkskärmarna skyddar nu för det

nehepp...
  • TinkyWinky
    baby87 skrev 2010-12-11 14:09:30 följande:
    Kikade på dina bilder jätte snygg va scootern ,,oj va många vagnar du har har du alla kvar?? o alla e ny 10or hehe Vet du nån hemsida man kan ebställa skänkskydden?
    nej Har bara haft en åt gången :p Har ej varit nöjd o bytt ofta..
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
Svar på tråden Stänkskärm bak el fram på Emmaljunga Scooter 2.0?