• Man64y

Tema - "cuckold" & Bulls

Har ni / du fantasier om en Bull till din fru ;) ofta omnämnt "Bull"

Vilka är era viktigaste krav på er "Bull", dvs mannen som skall knulla din fru när du ser på eller är med

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tema - "cuckold" & Bulls
  • Anonym (Johan)

Det sociala är det viktigaste tycker jag. En extraman måste vara duktig på att "läsa av" situationen och kunna anpassa sig. Det är en människa det handlar om, ingen sexleksak. (Vissa tycker säkert annorlunda.)

På andra plats kommer det där med vikten. Jag skulle inte vilja se en riktigt tjock kille knulla med min fru, det måste vara en man med en kropp som även jag tycker ser ok ut. 

• Anonym (MrSwing)

Viktigast är solklart att kemin funkar och att man är på samma "plan"

Vad jag menar med det är att han är extremt lyhörd och inte bara kör sitt race, säger vi stopp eller ber om någon anpassning ska denne kunna göra det utan diskussion.

Kanske kommer låta egoistisk, men när vi bjuder in någon in till vårt sexliv så är han där för att tillfredsställa oss (eller frun) i första hand, och sig själv i andra... annars skulle vi bjudit in någon annan.

Att personen i fråga är attraktiv osv tror jag också hela principen bygger på.

Det ska bara handla om det ytliga, lusten och njutningen... inga känslor, och ur den aspekten är ju ett tilltalande utseende viktigt såklart.

• Anonym (Lajla S)

Synd man inte kunna rösta på flera ting. Man är tvungen välja. Ung, atletisk och välhängd. Inte bara i cm, men också grov. Uthållig, dominant, men också kunne låta mig styra lite ibland. Och bo på annan ort. Det är bara för sex, så den seksuella kemin är viktigast. Vi skal inte dricka kaffe efteråt.

Svar på tråden Tema - "cuckold" & Bulls