Tjejer - vad ser du på för porrfilm
På en middag för nån månad sen kom vi in på hotel vistelser och filmer, framkom att flera tjejer, kvinnor, runt 40, titade på sex kanalerna om de var gratis. En del oxå att de tittade på sex på nätet.....
På en middag för nån månad sen kom vi in på hotel vistelser och filmer, framkom att flera tjejer, kvinnor, runt 40, titade på sex kanalerna om de var gratis. En del oxå att de tittade på sex på nätet.....
det får gärna vara hård porr för min del och med s&m inslag, men kan tycker att en riktig grov sex novell är mer tändande, fast det är kanske för att jag har inte hittat en jättebra porrfilm än...
E jag själv o kollar i syfte att tända mig själv o bara mig så blir de nog tjejsex jag kollar på oftast.
men e vi två så blir de en vanlig P-rulle :).
nej det har jag nog inte gjort....
Jag tittar på smiskfilmer men det är tveksamt om de faller under kategorin porrfilm. Har bara tittat ytterst lite på riktigt porr och då helst på amatörfilmer med sex doggystyle, eller iaf bakifrån, och ev när tjejen rider.
Jag tittar bara på filmer där tjejer onanerar.
Förlåt mig TS men jag tycker att du kanske är lite för på. Lite stötande faktiskt. Men det kanske bara är jag. Jag röstade själv på hårdporr.. men hade lätt kunnat vara något annat av alternativen.