• Maria123

kul spel till tjejkväll!?

Funderar på julklapp till min lilla syster som är 17 år. Hon umgås ju såklart massor med kompisar så jag hade som plan att ge henne ett kul spel som de kan spela på tjejkvällar. Även om hon (de?) inte haft sex än så är ju allt med killar och sex spännande ändå men de ska helst inte vara en massa frågor om just själva sexet utan gärna lite mer blandat, någon som vet något sånt spel, har kollat runt lite på olika tjejkvällsspel. Kanske tips på någon sida på nätet?

• Svar på tråden kul spel till tjejkväll!?
  • Elinb90

Jag tycker med andra ord är roligt :) kolla upp det!
    Nu handlar ju det inte om killar och så men är skitkul att spela med vänner man känner.

• lille Birger

Jag tycker nog det låter enklare att hon bjuder killar till sin fest/möte istället. Man har väl "tjejkvällar" för att fokusera på kvinnliga saker annars.

• Maria123
    abominative skrev 2010-12-05 17:47:03 följande:
    Jag tycker nog det låter enklare att hon bjuder killar till sin fest/möte istället. Man har väl "tjejkvällar" för att fokusera på kvinnliga saker annars.
    Det är väl olika i olika kompisgäng, När jag var i den åldern och även nu var det mycket prat om killar och så, det är ju en av sakerna som gör att det är så roligt att bara vara tjejer på tjejkvällen. Jag snackar inte om fester nu utan om tjejkvällar, när man samlas de närnaste kompisgänget bara. Och det var lite mer oskyldigt och inte bara sex jag letade efter.

I vilket fall som helst så hittade jag ett spel som heter BIBELN, vad vet dina kompisar om dig, där tar man upp allt mellan himmel och jord och ser vem av kompisarna som känner en bäst, och där är det självklart snack om killar osv. allt som är kul och spännande att prata om i den åldern och uppåt.

Tack för förslag.
  • Suzy QX

Kinaschack hehe

Jag tycker ett roligt och varierande spel är Cranium. Det är både rita, modelera, gester, frågesport mm i samma spel.

Förolämpningar är argument som används av folk som har fel
Svar på tråden kul spel till tjejkväll!?