Ni med Borderline, vad har ni för medicin ?
vilken medicin hjälper eller mildrar symtom av borderline...?
så man blir stabil i sitt spyke och humör..vilket jag långt ifrån är. inte blivit utredd än men jag vill gärna veta lite ni som har borderline vad ni tar för något emot det och om det hjälpt er att må bättre och va lättare att leva med.
jag har humörsvängingar dagligen alltid haft. lätt för att få depression, känner mig nedstämd, olustkänslor, överkänsli, otryggskänsla, ångest ,irritationsutbrott, älska eller hata beteende. allting..mer än det jag skrev..det som står för borderline stämmer såå väl in på mig jag har alltid känt att det är något med mig som inte är som andra och jag orkar inte med mig själv riktigt. jag vet inte om jag älskar min sambo eller om jag inte gör det . jag vet inte vad som är bra för mig själv i mina relationer eller om det är mig det är fel på för inget går bra. inte i arbetslivet heller. ingenting .
och jag hamnar dagligen i ångest panik känslor eller irritation . snälla skriv något om du vet nån bra medicin mot det här som stabiliserar en så man blir sig själv. igen. inte varit på flera år så jag tror itne jag vet vem jag är längre