Skatteåterbäring i december, men när?
Det står vecka 49 på skatteverkets hemsida om man har anmält konto, men jag har inte ens fått slutskattebeskedet.. det brukar man ju få några dagar innan pengarna kommer.
Någon som vet?
Det står vecka 49 på skatteverkets hemsida om man har anmält konto, men jag har inte ens fått slutskattebeskedet.. det brukar man ju få några dagar innan pengarna kommer.
Någon som vet?
Den 8:e börjar de.
Har ni fått in skattepengarna idag? inte jag (
Nej, inga pengar. Fick inte ens slutskattebeskedet, borde det inte komma först?
Min man har inte heller fått nåt ssb.. man börjar undra
Nej, inte jag heller.
På skattebeskedsidan står det hur stor skatt det blev slutligen, men jag har förlagt de papper som visar hur stor skatt jag har betalat in så det hjälper ju föga. Skickar de ut slutskattebesked per brev?
ja undrar oxå hur de funkar! Jag sökte om att få ut pengarna tidigare så ja fick dom i somras sen fick ja ett besked om att de va nåt som deklarerats fel så ja skulle få tillbaka lite mer... men jag har inte fått nåt besked om hur mycket mer jag kommer att få eller något. Så ja hoppas att de kommer snart!
På min sida på skatteverket står det att man genomfört transaktionen den 4:e inga pengar än... ( har ni fått några slantar?
Nope... Jag har inte heller fått några pengar än! :( Jag har ingen e-legitimation så jag kan inte logga in.
Nu gick ja in och kollade igen... Pengarna har kommit in på mitt konto nu! så nu lär dom nog komma in för er andra oxå snart...ni som inte fått dom än.
tänkte gå in nu o kolla, dessvärre är det tekniskt underhåll på internetbanken ahhhhhhhhhhh
no cash..
Har ni sett till några pengar än??
Allt från den 4 till 18:e har jag fått min.