• Stjärnstoft

Fixa en myshörna i barnrummet

Hej alla ni kreativa familjelivare

Vi funderar på att ordna en myshörna på golvnivå med massor av kuddar etc.
    Säkert finns ni därute som redan gjort det och har massor av tips på hur man får till det riktigt mysigt och bekvämt. Kanske finns t o m bilder att beskåda?
    Tackar på förhand!

• Svar på tråden Fixa en myshörna i barnrummet
  • ettem

Hej, vet inte om jag är så kreativ, men jag har i alla fall en bild på Adams "sov- och mysrum". Välkomna till mitt galleri!
    (Eftersom vi bor tre personer i en fyra kan vi lyxa till det med ett sov- och mysrum och ett lek- och gästrum!)

• NovaAlexandra

Binis har supermysigt till sin dotter. Kolla i hennes bildgalleri!

• mludvigs

Jag såg ett rum där de satt upp en tunn 'madrass' klädd med fint typ på väggen där myshörnan var. Det såg väldigt ombonat och fint ut och gjorde att det såg avdelat ut från övriga rummet. Hoppas du förstår vad jag menar....

• vilda bebin

puffar lite för tråden, håller själv på att inreda en myshörna så jag vill också ha inspiration!

• Cannery Row

Har en madrass på golvet i min killes rum. Ibland händer det att han vaknar på nätterna och då går hans pappa in och sover där, så att han inte ska vara ensam om han är orolig. På dagarna fungerar den som myshörna med orientaliskt-inspirerade kuddar från indiska och Thailand... Vi har även en låg bokhylla på kortsidan så att man lätt kan rasa ner i myshörnan och läsa. Eftersom jag ammar bebisen blir jag alltid kvar i vår vuxensäng på nätterna, vilket är lite synd när mysmadrassen är så....mysig

Svar på tråden Fixa en myshörna i barnrummet