otursåret 2010
2010 har verkligen varit ett skit år för mig.
Någon skar sönder alla 4 vinterdäck på bilen i februari.Ingen billig historia med självrisk och nya däck.
I mars var ett till däck söder skuret.
Inbrott i bilen och lackskador.
I maj fick farsan reda på att han har prostata cancer och började sin behandling med ösrtogen,strålning,inplanterade guldkorn runt prostatan för att ha koll på stor den är,dvs om den blir större,isotopröntgen,magnetröntgen mm.Nu i december läggs han in på ett hospis för intensivstrålas i 8 veckor.Som tur är har han PSA värden sjunkit och det ser positivt ut.
Fick avliva min älskade hund då han blev plötsligt sjuk,han blev 12 år.
Blev på körd bakifrån på essingeleden i en seriekrock där våran nya bil blev totalt till skrot,och som resulterade i skador på c7 och t7 pisksnärtskada,domningar och kraftbortfall i händerna,har redan diskbråck i L4,går omkring med otroliga smärtor och får hela 11 000 kr från försäkrings bolaget,bilen var värd mycket mycket mera.
Gargelängan brann ner natten mot torsdag,18 bilar totalförstördes,min son lånade mitt garage och hans bil brann.
Det finns bara en underbar händelse under året och det var när mitt barnbarn komm till världen i februari.
Hoppas på ett bättre 2011