• Anonym

STora kondomer?

Vet någon något kondom-märke/sort som har extra stor storlek?
    Orkar inte med mina minipiller längre med konstanta flytningar och blödningar så nu tänkte jag gå tillbaka till den gamla hederliga kondomen! Innan slutade vi för att alla kondomer var för små och knappt gick att sätta på eller så gick dom sönder..  Det måste finnas nån bra större sort.. Helst att köpa på nätet =)

• Svar på tråden STora kondomer?
  • Anonym

Kolla i sexshoppar på nätet, borde finnas =) Annars vore det ju sjukt kul om du kunde knalla in på apoteket och högt och tydligt fråga "Ursäkta, men har ni kådisar i XL här!?" Drömmer

• Anonym

Det finns på en sida som heter kondomkungen. De är jättebra! Min pojkvän handlar alltid där. Snabb leverans o direkt hem i postlådan. Skrattande

• Anonym

på apoteket finns det en sort som heter "grande" :)

• Anonym

En nyfiken fråga: hur stor har han!? :D

• redneck girl

ja grande är skapligt stor

Anonym skrev 2010-12-05 21:36:41 följande:
    på apoteket finns det en sort som heter "grande" :)
  • goofy2004

Jag gillar Durex Avanti....
    Den är av plast och luktar mkt trevligare än vanliga. Den mkt skön på och "rymlig" även för "större".

• Anonym

Jag tycker att RFSU Thin är det närmaste man kan komma ett samlag utan. Och den är tillräckligt stor för att jag ska kunna dra den över huvudet när vi har fest. Bara att träna och ha klippta naglar utan vassa kanter.
    Min rekommendation!

• Anonym

Du vet att det går att trä en vanlig kondom över huvudet va? 

• Kamme
    Anonym skrev 2010-12-06 18:30:19 följande:
    Du vet att det går att trä en vanlig kondom över huvudet va? 
    en inte alltför ovanlig kommentar från de som aldrig haft behovet...
  • Anonym
    Kamme skrev 2010-12-06 18:52:58 följande:
    en inte alltför ovanlig kommentar från de som aldrig haft behovet...
    Behovet av vad? En kondom som är större än en vuxen människas huvud i omkrets? 
Svar på tråden STora kondomer?