• Caathrine

Tjejgäng från Skåne (nära Helsingborg)

Läste i en tråd här om en tjej som sökte ett tjejgäng men tyvärr för min del så var det långt ifrån var jag bor. Så tänkte om det finns någon i närheten av Helsingborg som vill prata lite?

Själv är jag en tjej på 22 år, bor tillsammans med min man och min son på 4 månader.

Skulle vara jätte trevligt att få träffa andra, det kan bli ganska ensamt av att gå hem mammalediga när mannen jobbar.

Liam 100813
  • Svar på tråden Tjejgäng från Skåne (nära Helsingborg)
  • ttaarraa

Heej..

Jag bor i helsingborg, är också 22 år men har inga barn.. Söker också vänner, har en del men mest ytliga, som gärna vill festa. Trots att jag inte har barn är jag inte sugen på att springa på krogen varje helg..

Vart i Helsingborg bor du? Jag bor på eneborg och min kille i bårslöv så är lite där också Glad

• Caathrine

Hej :D Det är samma här, mest ytliga vänner som vill festa och det passar inte så bra i mitt liv eftersom vi har en 4 månaders bebis :P Dem flesta av mina gamla vänner gled jag ifrån när jag bestämde mig för att börja starta ett familjeliv.

Oh vad spännande, vi bor faktiskt ute i Bårslöv i lägenheterna där :D
    Har din kille bott i Bårslöv länge? Jag är uppväxen här så jag vet kanske vem han är?

Liam 100813
Svar på tråden Tjejgäng från Skåne (nära Helsingborg)