• CHARLATAN

Snygg klocka?

Ok, smaken är som baken men jag behöver ändå lite råd och tips från er som är liiiiite (mycket) mer intresserade av mode än vad jag varit de senaste 24 åren, dvs hela mitt liv.
    Jag vill köpa en klocka, ett armbandsur alltså, men har ingen aning om vad som är snyggt eller vad man ska sikta på. Vill ha en som funkar till det mesta (och kanske inte skär sig mot förlovninsringen i vitt guld?). Så länka och tipsa om klockor ni tycker är snygga, ja det är faktiskt det enda kravet. Tacksam för hjälp.

MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • Svar på tråden Snygg klocka?
  • CHARLATAN
    sevgilim skrev 2010-12-06 21:43:05 följande:
    I vilken prisklass?
    Ja egentligen i vilken som helst då jag vill se vad andra tycker är snyggt. Sen om jag skulle  tycka att klockan är snygg men att den är för dyr så kanske den finns i billigare varianter. Vem vet.
  • malin90

Jag har en Jet Set "san remo" som jag älskar!

• CHARLATAN
    AstraTrillian skrev 2010-12-07 22:10:19 följande:
    Snygg och bra premierworld.nexgenus.net/catalog/images/skx0... dessutom kan jag dyka med den. Jag tycker stora enkla klockor är snyggt och små damiga med blingbling fult.  Beror väl på vilken stil man har.
    malin90 skrev 2010-12-11 11:44:57 följande:
    Jag har en Jet Set "san remo" som jag älskar!
    Men det är ju sådana klockor jag tycker är snygga. Större, rejäla (för att använda mormors uttryck). Anledningen till varför jag undrar är för att jag AAALDRIG använt klocka och har ingen koll men också för jag vill veta om det är möjligt att man kan ha en för "manlig" klocka.
Svar på tråden Snygg klocka?