• Anonym

Handla leksaker mot postförskott?

Någon som vet om man kan handla leksaker från lekmer.se och toyland.se mot postförskott? Jag hittar inte på deras hemsida att dom Inte gör det men kan heller inte hitta info om att det går..

Tips på andra sidor där man kan beställa leksaker mot postförskott?

• Svar på tråden Handla leksaker mot postförskott?
  • Mystic noblesse

Jag vet att de iaf tar faktura.  Men de borde ju ta postförskott med. Är väl bara gå till kassan så ser du ju det där

• tillit71

Nej dom tar bara betalt via kort eller via delbetalning alltså typ konto...

Jag kan rekommendera sidan www.hikmet.se det är en himla bra sajt.

• Anonym

Det går inte att ta mot postförskott, och jag hittar inte en enda sida där man kan köpa leksaker mot postförskott..

• Anonym

Varför måste det vara just postförskott?

• Anonym

För att jag tyvärr inte kan ta mot faktura. Och jag kan inte göra förskottbetalning fören i slutet av mån och då hinner jag nog inte få det innan julafton. Kändes väldigt smidigt att beställa från nätet tills jag upptäckte att det inte va så lätt för mig..

• Anonym

Då förstår jag. Hoppas du hittar någonstans där du kan handla!

• Anonym

Jag har ställt mig på någon annans faktura för länge sen som lett till anmärkning för mig, och nu kan jag inte ta på faktura till mig själv. Det är ju rätt skrattretande.

• Anonym

Du kan inte be någon släkting om hjälp då?

• Anonym

Annars är det väl bara att vänta tills du har pengar och gå och handla i en affär så behöver du inte oroa dig för leveranstider.

• Anonym

Jo, det kan jag nog om jag skulle fråga.

• tillit71

Ledsen Hikmet går inte med på postförskott längre
    Men från min webshop kan jag posta samma dag Du betalar.

• Anonym

Har du kollat ellos leksaker? Kanske finns det du söker där och de har ju postförskott Glad

Svar på tråden Handla leksaker mot postförskott?