Vad fan är detta?? (bild)
Den är typ 3 cm, hård och är svullen. Går inte att klämma, någon som tror något? Kram
Ps. såg ut attt ha en vit liten prick, men det var inte var.. -.-
Den är typ 3 cm, hård och är svullen. Går inte att klämma, någon som tror något? Kram
Ps. såg ut attt ha en vit liten prick, men det var inte var.. -.-
Close ups..
för mig ser det ut som en finne eller ett hårstrå som växer fel. lägg is på den och se om svullnaden lugnar ner sig
en väldigt stor en då?
Jag hade klämt utav bara helsike! men jag är lite halvgalen så lyssna inte på mig
Men varför vit? Det är inte ens var, det är det som stör mig mest... Jag försökte punktera den med en vass nål. Blev bara blodigt och inget vitt var.
det ær en finne som inte ær færdig att klæmmas ænnu.vænta bara ett tag så ska du se att du kan klæmma utav helvette Dom kan bli monster stora...
STOPP!
Kläm inte!
Nu ser jag inte nog bra MEN det ser precis ut som det min man hade för något år sedan. Han pillade, klämde och spritade men den blev bara större. Så han bokade tid till vårdcentralen. Det var en böld av någon typ som läkaren fick lokalbedöva och skära upp för att klämma ut massor med illaluktande var, sedan fick han en penicillinkur på det. Läkaren sa att det var tur att han kom när han kom eftersom det blivit en infektion som hade kunnat sprida sig till närliggande organ. Inåt i kroppen var det tydligen värre än bucklan utåt. Allt av ett inåtväxande hårstrå då byxlinningen tryckt på, förmodar vi men vi vet inte helt säkert, en vagel kanske?
En kompis fick också samma sak men på magen och fick gå till läkaren.
Så mitt tips är att boka en tid till vårdcentralen, det behöver ju inte vara det men kan ju vara bra att vara på den säkra sidan.