• Anonym

Vad fan är detta?? (bild)

Den är typ 3 cm, hård och är svullen. Går inte att klämma, någon som tror något? Kram

Ps. såg ut attt ha en vit liten prick, men det var inte var.. -.-

• Svar på tråden Vad fan är detta?? (bild)
  • Anonym

en väldigt stor en då?

• MiScHoOo
    Anonym skrev 2010-12-07 01:54:52 följande:
    en väldigt stor en då?
    ja. när du var ung hade du inte en stor på näsan eller något. kommer ihåg när man fick på näsan och hakan och gjorde ont... tur att man slipper det i min ålder
  • FlikkanZombie

Jag hade klämt utav bara helsike! men jag är lite halvgalen så lyssna inte på mig

~Saga Elina & Lowa Maria~
  • Anonym
    MiScHoOo skrev 2010-12-07 01:59:26 följande:
    ja. när du var ung hade du inte en stor på näsan eller något. kommer ihåg när man fick på näsan och hakan och gjorde ont... tur att man slipper det i min ålder
    Haha nej jag har faktiskt bara haft 2 sådana tidigare... 1 gång på ett intimt ställe (det var hemskt... men den satt i vecket, så den syntes ändå inte så mycket. Men den var fan lila röd typ och gick att klämma med lite envisa ^^) Den andra satt på kinden och syntes inte mer än att man kände den där.
    FlikkanZombie skrev 2010-12-07 02:02:39 följande:
    Jag hade klämt utav bara helsike! men jag är lite halvgalen så lyssna inte på mig
    Nej jag har redan varit på den lite halvgalet, min kära far säger att det var inflammerad "skörtel"? ingen aning...  Jag vet ingenting, jag har varit ofattbart skonad tidigare så när en gigantisk grej dyker upp på låret blir jag lite panisk - När den INTE Går att klämma ^^!
  • Anonym

Men varför vit? Det är inte ens var, det är det som stör mig mest... Jag försökte punktera den med en vass nål. Blev bara blodigt och inget vitt var.

• leia83

det ær en finne som inte ær færdig att klæmmas ænnu.vænta bara ett tag så ska du se att du kan klæmma utav helvette Dom kan bli monster stora...

• Red Velvet

STOPP!
    Kläm inte!
    Nu ser jag inte nog bra MEN det ser precis ut som det min man hade för något år sedan. Han pillade, klämde och spritade men den blev bara större. Så han bokade tid till vårdcentralen. Det var en böld av någon typ som läkaren fick lokalbedöva och skära upp för att klämma ut massor med illaluktande var, sedan fick han en penicillinkur på det. Läkaren sa att det var tur att han kom när han kom eftersom det blivit en infektion som hade kunnat sprida sig till närliggande organ. Inåt i kroppen var det tydligen värre än bucklan utåt. Allt av ett inåtväxande hårstrå då byxlinningen tryckt på, förmodar vi men vi vet inte helt säkert, en vagel kanske?
    En kompis fick också samma sak men på magen och fick gå till läkaren.
    Så mitt tips är att boka en tid till vårdcentralen, det behöver ju inte vara det men kan ju vara bra att vara på den säkra sidan.

Svar på tråden Vad fan är detta?? (bild)