• Anonym (hypo)

det skummar när jag kissar. jag är livrädd.

vad kan det vara? tog en u-sticka på jobbet, första gången visade det nästan inget protein, men lite vita blodkroppar. andra gången mer protein och inga vita blodkroppar. ringde vc. de sa att jag kanske druckit för lite.

det har jag inte, men jag fick inte komma.

jag är så rädd....... vad kan det vara? idag skummar det mer än igår.

jag har hypokondri och just nu känns det som jag ska dö.....

• Svar på tråden det skummar när jag kissar. jag är livrädd.
  • Anonym (hypo)

snälla, kan någon hjälpa mig?

• How about cupcakes

Har du gått upp i vikt eller känt dig tröttare på sistone?
    Och försök att lugna dig, du mår bara sämre om du hetsar upp dig. 

• Susanne905

Ja du, är du hypokondriker så är varje förkylning lika med cancer, ALS, ms eller någon annan allvarlig diagnos, oroa dig inte det är säkert ingen fara.

Varför inte leva livet istället??

• Anonym (lugn)

Du vet med dig att du brukar bli orolig annars oxå?
    Att det inte är första gången som du känner såhär?
    Ta vara på den kunskapen, det gick bra förra gången oxå, du överlevde!

Har du skurat toaletten med något medel, kanske något annat än du brukar använda? Kanske rester av medel som bubblar tänkte jag.

Annars är jag helt säker på att om skummande kiss hade varit ett symptom på en allvarlig sjukdom då hade du fått komma in på koll. Hoppas du lugnar ner dig snart! Kram

• Anonym (hypo)

tack, men jag har inte skurat toaletten med ngt. Detta har hållt på i över en vecka nu. Jag googlade och skummande urin är första tecknet på en rad farliga sjukdomar.
    Vissa gånger är det mer skum än andra. Idag har det varit massor vid två tillfällen.
    Jag är så rädd.....klarar inte ens att ringa vc längre. De avfärdar mig alltid. De vet väl att jag är hypokondriker och då tar de mig aldrig på allvar.

• How about cupcakes

Låt bli att googla, då blir man ju jätte sjuk. Till och med jag som inte har hypokondi...
    Det behöver inte alls vara så allvarligt.
    Nå, har du gått upp i vikt eller varit trött?

• Anonym
    Anonym (hypo) skrev 2010-12-07 20:33:22 följande:
    tack, men jag har inte skurat toaletten med ngt. Detta har hållt på i över en vecka nu. Jag googlade och skummande urin är första tecknet på en rad farliga sjukdomar.
    Vissa gånger är det mer skum än andra. Idag har det varit massor vid två tillfällen.
    Jag är så rädd.....klarar inte ens att ringa vc längre. De avfärdar mig alltid. De vet väl att jag är hypokondriker och då tar de mig aldrig på allvar.
    Vad jobbigt att vara hypo kan du inte kontakta psykiatrin för att få hjälp med det problemet. Du har ju självinsikt det är bra
  • Anonym (hypo)

Nej jag har inte gått upp i vikt...tror jag. trött är jag hela tiden.

• Hanna 1985

När du säger skummar, menar du att det blir typ bubblor? Vad tänker du att det skulle kunna vara??

• How about cupcakes

Bra, då är det säkert inget. Du har ju tillgång till stickor på jobbet så ta en till om nån vecka så ska du se att det nog är mindre protein.
    Kram på dig! 

Svar på tråden det skummar när jag kissar. jag är livrädd.