• Anonym (Nykär)

Vad kallar du din kille?

Nu är ju inte det här ett relationsproblem, men har med relationer att göra i alla fall.

jag är nyförälskad och vill kalla min kille för massa fina saker. Vi har ännu inte sagt att vi älskar varandra , så älskling / älskade funkar ju inte så bra. Han har många fina namn på mig, men dom är ju tjejiga. Jag hittar inte så många bra saker som känns naturliga. Hjälp mig.

• Svar på tråden Vad kallar du din kille?
  • Mammsing

Åh vad mysigt, vad gulligt! Jag brukade kalla min kille i början för hjärtat. GladHjärta

• Anonym

hjärtat, baby, babe, sötnos, bulle.. något som passar honom haha!

• Livisu

Vad då älskling kan man väk säga ändå? :p
    Sötnos då? :p

• Anonym (Nykär)

Ska smaka lite på orden, men jag tycker dom känns lite som till ett barn. Han är ändå nästan 40. jag brukar mest kalla honom ängel eller prins. Men fortsätt fortsätt. Vill ha fler tips.

• Eriin

Babe kallar vi varandra, lite småtöntigt sådär. Även Piggly (internt) innan dottern kom och tog över det Cool.

• mjau84

Babbobish, bebis, hingsten, snuttis och en massa andra konstiga töntiga saker

• amorvincitomniia

honeyboo eller bara boo brukar jag säga.. ibland bara honey

Lite töntigt men må så vara! Kan inte säga "riktiga namn" till folk jag känner nära för det känns så opersonligt.. blir galen om pojkvännen tilltalar mig med namnet

• Anonym

Brukar kalla min kille för snygging, älskling, hot stuff, puffen och hans smeknamn Nybbe,.

I början så sade jag: nybbe, Hawthy (med sån stavning jaa), mitt kap, babe, baby, gosis, busis, sötnos, mysunge, sex machine, kåta gris. Gubben, bubben

Tycker Ängel och prins är lite väl femenina för en karl, men jag ska inte säga något då jag kallade honom för baby och puffen :P

men å andra sidan så var vi 18 och 16 när vi träffades, och bara 21 och 23 nu.

Min mammas kille brukar kalla henne gumman, och hon ser besvärad ut då. Min pappa och hans sambo brukar kalla varandra för deras förnamn bara eller elaka styvmor, eller regeringen brukar han säga. Hon brukar säga "den där". Har väl någon gång hör att pappa sagt gumman med.
    Mina föräldrar är 44 och 46 år gamla

Svar på tråden Vad kallar du din kille?