Ensam med tre pojkar under 5 år.
Är ensamstående med tre pojkar i åldrarna 4 ½ år, 20 mån och 8 mån. Hade varit roligt att prata med andra som är i samma situation som jag.
Är ensamstående med tre pojkar i åldrarna 4 ½ år, 20 mån och 8 mån. Hade varit roligt att prata med andra som är i samma situation som jag.
Jag är ensamstående till 3 barn som är 3,5 5 år och 14 år;)har dom 2 yngsta på halvtid och den äldsta på heltid har du dina barn på heltid?
En stor eloge till er ensamstående föräldrar! Jag beundrar er något oerhört!! Vilket jobb ni gör/måste göra!
är ensam med mina tre barn på 8, 4 ½ & 8 veckor.
har dem på heltid, deras pappa hälsar på nån gång ibland
Hittills har jag inte upplevt det jobbigare som ensamstående, snarare tvärtom. Tror det hänger mycket på att jag även i samborelationen var ensam. Så när vi väl tog steget att flytta isär så kändes det bara som en lättnad. Sen hade man ju alltid förhoppningen om att man skulle vara två.
Hur har ni det som ensamstående?
Jag är ensam med två pojkar på 6 år resp. 1 år.
Stora killens pappa träffar honom väldigt sporadiskt, medans lillkillens pappa inte finns med i bilden alls.
Vi har det i det stora hela väldigt bra - jag hade varit ensamstående länge när jag träffade lillens pappa, o även om jag inte trodde att jag skulle bli det igen så snart så hade man ju vanan inne!