• Anonym (JAG)

Sex med p-Ring, Känner killen ringen?

Jag har idag satt in min allra första P-ring oh har massa funderingar...
    Ringen är ju rätt stor..
    Den lägger sig inte runt livmodertappen och ska tydligen inte göra det heller enligt min BM.
    Den är ju inte det mjukaste jag varit med om heller direkt..
    Mina undringar blir då, känner killen ringen när man har sex!?
    Det känns som att de borde göra det eftersom den är så stor, ligger konstigt och inte är så jättemjuk..
    Andra frågan är om den kan lägga sig runt kuken och på så vis följa med ut!?
    JIsses, känner mig dum som frågar så mycket, men man måste ju fråga!
    Så några killar med erfarenheter och även tjejer, vill ha från bådas perspektiv om det finns att få!

• Svar på tråden Sex med p-Ring, Känner killen ringen?
  • Anonym (nä)

Hade p-ring länge och min sambo kände aldrig den och den följde aldrig med ut Flört

• b sarah

Jag har aldrig varit med om att den "kommit" ur under sex men min kompis var med om att den "flög" ur en gång som hon beskrev det. Min kille kände av den så de flesta gånger tog jag ur den när vi hade sex och stoppade in den igen efter, man kan göra så om man vill. Jag tycker att det är det bästa p-medel jag testat. Lycka till :)

Längtar galet!!
  • Anonym (nä)
    Sarah13 skrev 2010-12-08 17:34:20 följande:
    Jag har aldrig varit med om att den "kommit" ur under sex men min kompis var med om att den "flög" ur en gång som hon beskrev det. Min kille kände av den så de flesta gånger tog jag ur den när vi hade sex och stoppade in den igen efter, man kan göra så om man vill. Jag tycker att det är det bästa p-medel jag testat. Lycka till :)
    Jag mådde skit av min, och innan jag kom på att det va den som va orsaken hann det gå lååång tid, nu har jag kopparspiral och mår MYCKET bättre.
  • Anonym (JAG)

Nu var inte min fråga hur man mår av dem, jag mår fint av kombinerade p-medel, utan min undran är just dessa som står ovan, tack för svar hittils, hoppas på fler för att få en så stor grund som möjligt att stå på.

• Anonym (nä)
    Anonym (JAG) skrev 2010-12-08 17:39:40 följande:
    Nu var inte min fråga hur man mår av dem, jag mår fint av kombinerade p-medel, utan min undran är just dessa som står ovan, tack för svar hittils, hoppas på fler för att få en så stor grund som möjligt att stå på.
    Det varierar nog väldigt mycker från person till person hur p medel fungerar, så det enklaste är ju att testa dig fram!
  • Emmeliina

Nej när jag hade p-ring kände varken jag eller min man av den överhuvudtaget. Helt klart det bästa p-medel jag har haft!

• viktoria91

Har hört från en tjej att p-ringen följde med ut när hon hade sex.

• Anonym (JAG)
    Anonym (nä) skrev 2010-12-08 17:42:33 följande:
    Det varierar nog väldigt mycker från person till person hur p medel fungerar, så det enklaste är ju att testa dig fram!
    Jag har testat olika p-medel och varit nöjd med dem alla, nu testar jag detta och räknar med att må bra även här, denna frågan gällde lite annat än hur jag mår. Den gällde det sexuella när man har P-ring.

Tack för svaren ni andra och hoppas att massa fler svar kommer in! Skrattande
  • Anonym (nä)
    Anonym (JAG) skrev 2010-12-08 17:52:01 följande:
    Jag har testat olika p-medel och varit nöjd med dem alla, nu testar jag detta och räknar med att må bra även här, denna frågan gällde lite annat än hur jag mår. Den gällde det sexuella när man har P-ring.

Tack för svaren ni andra och hoppas att massa fler svar kommer in! Skrattande
    Jag menade inte hur du mådde av den, utan att ni får kanske prova och se om killen känner den eller inte! DET varierar också från person till person!
  • SnowWhite

Min kille tyckte det kändes konstigt de första gångerna vi hade sex och jag hade börjat med ringen, då var det att plocka ut den just under sexet och sedan sätta in dig igen (man kan ha den ute 3 timmar per dygn). Men så var det nån gång vi var lite spontana och att ta ut den hans inte med och efter det så tar jag aldrig ut den... det är nog en vanesak skulle jag tro. I början när det var nytt var det något han tänkte på vid sex men nu märker han knappt av den alls.

Jag har inte heller varit med om att den åkt ut vid sex, snarare att den åkt in lite högre upp. 

Svar på tråden Sex med p-Ring, Känner killen ringen?