• Ladycocos

Hjälp mig med julklapp till svägerskan!!

Vad kattsiken ska jag ge svägerskan i julklapp??

Hon är INTE intresserad av:
    Heminredning
    Smink/Kläder
    Hobbies

De har småbarn utan möjlighet till barnvakt. Pris: Max 1000 kr!!

• Svar på tråden Hjälp mig med julklapp till svägerskan!!
  • kg8

Bor hon långt bort, annars kan ju ni vara barnvakt, bara det lär vara en uppskattat julklapp om dom inte har möjlighet till barnvakter annars.

Men om det inte går, hmm...
    Jag ska ge min svärmor en presentkorg, fylld med lite olika the-sorter, the-mugg, någon bra bok, mörk choklad och lite sånt smått och gott. Det kanske kan vara något? 

• Ladycocos

Tyvärr... Med 60 mil mellan oss är det lite svårt... Tack för tipset om presentkorg, men det är just vad jag gett de senaste åren... Känns som om det är dags att förnya sig...

• zika

Presentkort på massage eller hårklippning det är ju skönt att få unna sig själv nånting när man har småbarn

Jag är inte heller intresserad av kläder men skulle bli väldig glad över ex termobyxor och annat bra att ha när man ska leka med barnen ute. 1000kr är ju ganska mycket tycker jag och man tänker ju inte alltid på att lägga pengar på egna kläder för att kunna åka pulka och sånt

böcker
    Ljudbok och hörlurar när man behöver vila öronen ett tag ;)

• Buggis

En smartbox kanske? Köpte en sån till syrran förra året och det uppskattades.
    Man kan välja olika kategorier och olika pris. Kan ju vara skönt för henne att komma iväg på egen hand.

se.smartbox.com/smartbox/se/

• kg8

Är hon intresserad av matlagning och sådana saker? har hon någon kamera? 
    Finns det ingen möjlighet till barnvakt alls? Inte för att gå till frisören eller liknande? 

• Ladycocos

Hmm... funderar på en massage... ingen dum idé... Tyvärr bor de långt upp i landet i en liiiiiiiten håla, ska se om det finns några massageställen på vettigt avstånd

• Ladycocos
    kg8 skrev 2010-12-08 20:58:22 följande:
    Är hon intresserad av matlagning och sådana saker? har hon någon kamera? 
    Finns det ingen möjlighet till barnvakt alls? Inte för att gå till frisören eller liknande? 
    Sådära för matlagning... Kamera har de, men jag har aldrig sett henne använda den..
    Klart hennes sambo tar barnen för frisören och liknande!
  • kg8

Inte såklart, min man jobbar såpass mycket så jag har inte hunnit gå till frisören sen lillan kom för snart 5 månader sen, tur att jag inte är så intresserad
    Men isåfall passar ju ett sånt presentkort utmärkt 

• talare

kanske du kan ändra innehållet i presenkorgen istället? lägga i sällskapsspel, choklad, vin, presentkort osv..

• Ladycocos

Jag har flera gånger frågat min bror vad hon gör som tidsfördriv, men inte ens han kan riktigt svara på det! Jag själv har så svårt att förstå, eftersom jag själv helst skulle vilja ha massa mera tid för att hinna med alla skoj projekt som ligger och väntar..

Svar på tråden Hjälp mig med julklapp till svägerskan!!