• prayer

Nån som provat valerina natt??

Nån som har provat velerina Natt?? fungerar den??somnar man jag har svårt att komma till ro å somna på fredagar när min kära sambo kommit hem( han är borta hela veckorna) blir så spännd å förväntansfull och får jäklit svårt att sova. har inhandlat valerina natt och tänkte prova imorron, ville bara höra om nån har nån erfarenhet av dom??(hoppas man somnar som en klubbad säl )

• Svar på tråden Nån som provat valerina natt??
  • Jefa

Jag provade dem och gör det aldrig igen. Tror jag tom tog 2 fler än vad man skulle tillslut. Somnade inte för det

• s a r a

Jag har provat och på mig fungerade dem. Inte som vanliga sömntabletter så man blir jättetrött utan mer rogivande..

• jezzzzzika

Jag tycker dom fungerar....vet inte om de e inbillning men somnar gör jag!
    har även tagit valerina natt inför redovisningar i skolan...skulle kanske tagit valerina dag men man får ta vad man har o ja tycker de funkar utmärkt!!

• prayer

lite olika alltså....hoppas det funkar på mig!!!Finns det nått annat receptfritt man kan ta??Eller några husmorsknep kanske??

• NoomiNoomi

Jag har testat och tyckte att man blev lugnare av de.

• Prego75

Fungerar bra på mig som lider av insomnia men som inte vill äta starka tabletter som Stilnoct (beroendeframkallande) mer än i nödfall. Jag blir lite lugnare och mer rofylld av dem, lite av vardagsstressen och mina "jobbiga" insomningstankar försvinner. Men de funkar inte om jag är för uppe i varv då jag tar dem.

• EllaGirl

Prova citronmeliss-te istället. Funkar bättre på mig än valerina. Man blir lugn och sömnig av det och så är det gott =)

Svar på tråden Nån som provat valerina natt??