hyra bilbarnstol?
Undrar vart det är bäst och bäst pris att hyra bilbarnstol?
Någon som har förslag?
Och hur länge i förväg måste man boka?
Undrar vart det är bäst och bäst pris att hyra bilbarnstol?
Någon som har förslag?
Och hur länge i förväg måste man boka?
Kolla på www.ntf.se där står vilka som hyr ut, sen kontaktar du dem och får pris. Det varierar en hel del!
De säljer nya akta graco för 995:- på babyproffsen annars , i v-ås hyr de ut för 800:- så det blir inte så stor skillnad. Kanske är billigare och hyra där du bor.
Aktan kan man ju få en del för sen när man säljer med... Blir ju billigare då.... Så har vi planerat att sälja våran sen.
Annars har väl if nån variant där man får byta upp sig i storlek allt eftersom och har en fast månadspremie tror jag.
man kan hyra hos if.. för 82 :- i månaden.. och då byter man ut stolen vartefter barnet växer.
Vi har hyrt på BVC för 300:- (Hyran gäller för 8 månader sen är det dags att byta stol)
Tack för alla förslag, ska kolla upp det här alltid bra att vara ute i god tid
Vi köpte våran första som räcker till 13kilo på rea...hade kostat 1500kr kostade nu 995:-
Jag ska hyra vår på babyproffsen.. här behövde man inte boka i förväg. Du kan ju hyra på BB på en del ställen. Det tänkte vi göra men de stolarna som de har här passar inte våran bil..
Såg att du bor utanför Nordmaling. På NTF i Umeå kan man hyra babyskydd i nio månader för 300:-. Man behöver inte boka i förväg.
Tack Tuula! då kan jag släppa det för ett tag
Vi hade sån tur att vi fick köpa en Akta för 700 kr av en kompis o då har hon bara använt den i 5 månader....o den räcker ju till 13 kg så man kan ju ha den ett tag...
annars kan man nog hyra på barnaffärer o så men de är nog inte av bästa märket ser väldigt trist ut....som andra säger så tycker jag också att det bästa är att köpa
Jag hyr från BVC 300:- för 9 månder. En alldeles ny stol hade vi tur att få hyra.