• Anonym (fattig)

Fan har inga pengar till julklappar! så dåligt samvete! panik, jag är för fattig helt enkelt :((((

ja det känns förjävligt . att ha tre hundra spänn kvar på sitt konto när jag inte ens köpt julklappar. hade så mkt räkningar denna månad så det blev knappt något över efter de var betalda.

jag äger just nu 300 kronor !!! jag vill ha tips på något jag kan göra, köpa. som är fint personligt, inte kostar...att ge min underbara sambo som alltid får betala allt nästan och ger mig saker... NU MÅSTE jag ge han något i julklapp jag får fruktansvärt dåligt samvete och han är verkligen värd något fint :((

har inte sagt till honom hur lite pengar jag har kvar.... så han förväntar sig nog en fin julklapp, vad som ....men så mkt han lagt på mig senaste månaderna så måste jag bara komma på något nu att ge honom.

Vi ska dessutom fira jul hos hans föräldrar.... han kommer betala den julklappen till dom som är från oss.

Men när vi ska va hemma hos hans föräldrar med släkt osv. så vill jag ju inte sitta där UTAN EN JULKLAPP att ge min ÄLSKADE. vad tänker dom då liksom ? är våran son ihop med en så fattig /taskig tjej som inte ens kan ge honom något fint i julklapp ? fy fan för mig...

jag har köpt en billig julklapp till mina föräldrar nu iafall.... det får duga. bara det är något.

men förslag tips på något till en kille i 30 års åldern skulle va bra o tacksamt !!

vilekt patetiskt inlägg men jag tror inte ni förstår min frustration just nu när det börjar närma sig jul :(((((

• Svar på tråden Fan har inga pengar till julklappar! så dåligt samvete! panik, jag är för fattig helt enkelt :((((
  • Anonym

Du kan ju alltid ge honom något fint kort där du ger honom en romantisk kväll när han vill?
    Eller någon annan upplevelse, kanske en bio kväll eller liknande.
    Då behöver du ju inte lägga ut pengar just nu, ett tips!
    Hoppas det löser sig för dig! 

• MuffinCake

Men alltså - om det är tillfälligt att du har dåligt med pengar just den här månaden kan du väl boka en rolig/mysig/romantisk upplevelse i januari eller längre fram i vår och ge honom?

Skriv vad det är och när i ett fint kort och överlämna på julafton bara?

• Ova

Gå med i någon bokklubb eller liknande där man får någon bra gratissak och sedan kan gå ur.

Annars tycker jag att ovanstående förslag är bra.

• Hanniz84

man får väl pengar den 23e?
    då kanske du kan köpa ngt?

annars är det väl ett jättebra tips att ge ett kort med ngt som du bokat in till senare en spahelg eller nåt...

Isa <3
  • Anonym

Slå in dig själv i cellofan och be en granne knyta en röd rosett om midjan på dig!

• Hanniz84
    Anonym skrev 2010-12-09 14:23:05 följande:
    Slå in dig själv i cellofan och be en granne knyta en röd rosett om midjan på dig!
    Isa <3
  • Anonym (fattig)
    Anonym skrev 2010-12-09 14:23:05 följande:
    HAHAHHAHAHAAA !!!!
  • Anonym (fattig)

hahahaa tack för era tips :D ska nog komma på något. det var bra att någon skrev att man får pengar den 23e . hade inte tänkt på det.... e ju löning den 27e för mig....men det kommer kanske den 23e då???

HOPPAS :) så jag kan ge min älskling något fint...

ja en upplevelse till ett spa eller något var en bra ide med...men vi va nyss på spahelg...det känns tråkigt att göra det igen snart.. något annat kan ja nog komma på. :)
    tack för svar

• NadiaMi

Hemmaspa funkar alltid.

Vet du om en film han skulle vilja ha så köp den, och i fodralet lägger du en personlig lapp där du beskriver (delar av) den helkväll han ska få utöver filmen.
    Tvårätters middag, ryggmassage, fotmassage, total uppassning och honom helt i fokus under en hel kväll.
    Eller gör det till en heldag som börjar med frukost på sängen och avrundas efter en god middag framför TVn med en bra film (eller något lite mer privat men det behöver ju inte hans föräldrar få några detaljer om).

• Anonym (1111)

O här e anledningen till varför jag ogillar julafton o denna hysteri kring julklappar.
    Säg som det är. Du har inga pengar. Punkt.

Svar på tråden Fan har inga pengar till julklappar! så dåligt samvete! panik, jag är för fattig helt enkelt :((((