SDellhem skrev 2010-12-09 20:07:21 följande:
Vi flög med Ryan air dit i maj, det gick 2 bussar på hela dan så vill ni inte vänta på dem så är det taxi som endast går att betala med kontanter, eller hyrbil.. Tror du kan boka shuttle i förväg oxå... Jag upplevde det som otroligt bökigt iaf.. Men vi reste med barn och slutade med att vi fick ta hyrbil.. Körde fel å krångla för fransmännen är inte kända för att skylta bra... Hoppas jag inte skrämt dig allt för mycket! Lycka till!
Bara två bussar per dag? Då måste ni ha kollat fel i tidtabellen. Det går ju i princip en buss för varje flight som ankommer/avgår.
Och att det bara skulle gå att betala kontant i en taxi från Beauvais till Paris stämmer ju inte heller. Vet att det finns bolag som tar kort också.
Nu har ju jag rest utan barn (ser dock inte vad det har för betydelse) men jag har inte upplevt det krångligt överhuvudtaget att ta sig till och från flygplatsen (Beauvais). Glöm inte att jämföra priserna med andra bolag för med alla extraavgifter på Ryanair blir det ofta dyrare än vad man tänkt, men ibland kan man komma galet billigt undan ändå. Kör på säger jag :)