Mollusker & Thuja d6
Så min dotter har mollusker på hakan och halsen och jag har nu varit iväg och köpt Thuja D6 i orala droppar.
Vet någon hur många droppar som ska tas till en 8-åring?
Om det är någon som gjort den här behandlingen?
Så min dotter har mollusker på hakan och halsen och jag har nu varit iväg och köpt Thuja D6 i orala droppar.
Vet någon hur många droppar som ska tas till en 8-åring?
Om det är någon som gjort den här behandlingen?
Skriv gärna om det funkar sen.
Jag försöker oxå få bukt med sönernas mollusker. Har provat det mesta nu känns det som.
Lycka till!
Hej,
Prova Verruca vårta. Har läst på hemsidan om hur det hjälpt många barn som haft Mollusker.
uppdatera gärna om hur det gått då jag försöker få bukt med problemet
Tyvärr har jag inget att uppdatera eftersom jag aldrig fick reda på hur mycket hon skulle ta. Och nu är molluskerna borta!! Tjohoo!!
hur lång tid tog det? Vår son har haft det i tre år och är 4,5 år nu
Ca 1 år. Vi provade lactacyd, ta lite på en topps och droppa på - ska torka ut.
ska testa, tack
hej. Min dotter har massor med mollusker på båda benen. Vi har provat lactasyd, kortisonsalva och nu senast thuja, men det försvinner inte.
Vad ska man göra?
Vi körde stenhårt med thuja kulorna samt den i flytande form. Det tog 2 månader. Hade under rumpan samt i ansiktet men vi behandlade bara under rumpan. Blev små gropar///ärr. Eller vad det är, ska avakta för att se om de försvinner innan vi prövar ansiktet. Tror han haft de i snart 4 år.
Vi fick rådet att bara låta dom vara, inte smörja eller pensla nått. Dottern hade på vänstradelen av bröstet, armhålan och axeln. Gick bort efter ca 6-8 mån av sug självt.