• Shedevil

Emmaljunga Herqules Razor 4 spin

Någon som vet något om denna vagn? Och var man kan få tag på den? Ny alltså.
    Varför har hon skrivit emmaljunga, har de nått med saken att göra eller? Tacksam för svar då jag gillar vagnen nu när jag bara tittat på den

www.blocket.se/view/6564808.htm&l=0&c=1&city=0

• Svar på tråden Emmaljunga Herqules Razor 4 spin
  • Vill Bli Tre

Dom jag vet som har den har köpt den på Babyland

• Vill Bli Tre

tror emmaljunga äger företaget som gör dem.. läst det nånstanns.. här inne tror jag.. hmmm

• Nyfiken gul

Emmaljunga är distributör för Herqules vagnar... därför har hon nog skrivit så..

• Shedevil

Ok! Är det en bra vagn? Hittar ingen direkt info på nätet, kanske nån kan hjälp mig. Vill veta ligg läge och sånt..

• Lavi

Enligt en försäljare på Babyland är det en tysk vagn som tillverkas i samarbete med Emmaljunga. Jag tycker att den verkar rätt stor och klumpig. Om jag inte minns helt fel tyckte jag också när jag testade den och svängde med den att det kändes som att den ganska lätt kunde tippa.

• Lavi

Om det är den trehjuliga du pratar om alltså?

• väntar o längtar

Herqules är en vagn från Schweiz som tillverkas i Kina (vill jag minnas) och här i Sverige är Emmaljunga distributör.

Det lustiga med den anonsen är att det inte ens finns en Razor 4-spin!! Det finns en Razor 4 med 4 vanliga hjul och så finns det en Razor 6-spin med 2 vanliga hjul bak och 2 dubbelhjul fram som är ledade men går att låsa.

• Shedevil

Hmmm... ja ok. Fasiken! Jag vet verkligen inte vad jag bör satsa på för sitt vagn till min snart ettåring! ???

• Monki

har herqules razor 6 spin och är helnöjd!!

• Shedevil

Hmmm, ja har kikat på den. men är lite skeptisk till det här med små hjul i snö och slask stockholm...

• Monki

har kört i snö+slask idag (inte så jättedjupt dock) och det gick perfekt! hjulen är ju inte speciellt små... jag gillar att dom är svängbara, så lättkört då...

Svar på tråden Emmaljunga Herqules Razor 4 spin