• Lussekatten87

Finns det något tv-program/serie du skäms över att du tittar på/gillar?

..och som du aldrig skulle kunna sitta och titta på med din sambo/man/fru?
    Jag gillar matprogram av alla de slag,min man tycker det är töntigt att titta på sådana så det blir lite i hemlighet ,Inte så värst farligt kanske men ändå.

• Svar på tråden Finns det något tv-program/serie du skäms över att du tittar på/gillar?
  • amalie79

Jag har ingen partner, men skäms för att erkänna att jag verkligen gillar Gossip girl. : )  tycker jag är lite för gammal för det, snart 32 : )

• Onkel Panter

Ung och Bortskämd. Jag känner mig riktigt syndig att erkänna att jag följer skiten aktivt, men ack så underbart patetiska dessa människor är - jag kan inte låta bli. <3

• Lussekatten87
    Onkel Panter skrev 2010-12-11 18:47:33 följande:
    Ung och Bortskämd. Jag känner mig riktigt syndig att erkänna att jag följer skiten aktivt, men ack så underbart patetiska dessa människor är - jag kan inte låta bli. <3
    Haha..ja, det är ett lite töntigt program! Såg ett avsnitt och fick huvudvärk när det var slut! Det var så mycket bråk och skrik. Kanske bara var det avsnittet,men jag kommer nog inte titta på det igen.
  • isisisis

Nä,jag ser inte på skitprogram av typen doku-variant.Vill inte se vad andra vanliga tråkiga människor gör....

• Mara

Hells Kitchen och Top Model. Jag skäms dock inte så mycket inför min man, men han vägrar att se dessa program med mig

• Zäta
    Onkel Panter skrev 2010-12-11 18:47:33 följande:
    Det följer jag med... skrattar åt att de är så tragiska.

Ett tag följde jag Våra bästa år. Det skämdes jag verkligen för... men nu har jag inte sett det på länge, men kommer nog bli mer snart då jag ska vara föräldraledig. Praktiskt är det däremot eftersom man kan missa ett år typ och ändå hänga med i serien.

• Lussekatten87
    isisisis skrev 2010-12-12 14:09:06 följande:
    Nä,jag ser inte på skitprogram av typen doku-variant.Vill inte se vad andra vanliga tråkiga människor gör....
    Det var inte dokusåpor jag tänkte på i första hand utan rent generellt. Kan vara antikrundan,vädret eller plus.
  • isisisis
    Lussekatten87 skrev 2010-12-12 14:14:42 följande:
    Det var inte dokusåpor jag tänkte på i första hand utan rent generellt. Kan vara antikrundan,vädret eller plus.
    Nåt annat skäms jag inte för
    Jag är för gamal för att skämmas dessutom.
    Ser jag på något kan jag motivera varför utan att tycka det är pinsamt
  • Lussekatten87
    Zäta skrev 2010-12-12 14:14:34 följande:
    Det följer jag med... skrattar åt att de är så tragiska.

Ett tag följde jag Våra bästa år. Det skämdes jag verkligen för... men nu har jag inte sett det på länge, men kommer nog bli mer snart då jag ska vara föräldraledig. Praktiskt är det däremot eftersom man kan missa ett år typ och ändå hänga med i serien.

jag kollade alltid på våra bästa år förut när jag var föräldraledig för ca 2 år sedan,kollade lite nu igen och ärligt det är ganska likartade problem karaktärerna har om och om igen,ingen serie man behöver förja slaviskt iallafall! De drar ut på avsnitten rätt rejält.
  • Zäta

Lägger till ett program till:

Sjunde himlen.

Såååå dåligt, men är man sjukskriven så är man 

• Lussekatten87
    isisisis skrev 2010-12-12 14:16:12 följande:
    Skönt
  • isisisis
    Lussekatten87 skrev 2010-12-12 14:17:30 följande:
    Skönt
    Ja ,det är det
    En av få fördelar med att bli äldre
  • SweetNilam
    amalie79 skrev 2010-12-11 18:45:18 följande:
    Jag har ingen partner, men skäms för att erkänna att jag verkligen gillar Gossip girl. : )  tycker jag är lite för gammal för det, snart 32 : )
    Det var det första jag tänkte på med! Upptäckte serien för några månader sedan och har plöjt alla säsonger och är nu framme vid USA-takt. Är iofs 25 och jämngallam med skådespelarnas riktiga ålder. Får använda det som bortförklaring . Att de sedan spelar 4-5 år yngre- jaja, så är det i den världen!

Skäms aldrig inför sambon, men det är inget jag talar öppet om i övrigt att jag älskar liknande tonårsprogram. Gossip Girl, The OC, Funderar på att kolla One tree hill med. Fullkomligt älskar Dawsons Creek. Och Sjunde Himlen kan läggas till som en sådan där "måste-se-hur-pinsamt-amerikanskt-propagerande-det-är-idag"-serie. Följer den inte nu, men har gjort... 
  • Halkatla
    isisisis skrev 2010-12-12 14:16:12 följande:
    Jag håller helt med. Det enda jag skäms över är när jag råkar fastna i en äcklig dokusåpa och inte kan förmå mig att zappa bort de IQ-befriade ungdomarna i det. För det är oftast ungdomar. Och jag tycker att det är ungefär lika etiskt av mig att titta på dem som det är att titta på en orangutang i bur.
    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • isisisis
    Halkatla skrev 2010-12-13 10:58:33 följande:
    Jag håller helt med. Det enda jag skäms över är när jag råkar fastna i en äcklig dokusåpa och inte kan förmå mig att zappa bort de IQ-befriade ungdomarna i det. För det är oftast ungdomar. Och jag tycker att det är ungefär lika etiskt av mig att titta på dem som det är att titta på en orangutang i bur.
    Fniss
  • Liba

Jupp, Paradise hotel och topmodel...säg inte till nån =)

Svar på tråden Finns det något tv-program/serie du skäms över att du tittar på/gillar?