• Sjöstjärnan

Någon som har sängen i vardagsrummet?

Vi bor i en trea och barnen delar rum. Nu börjar det dock bli lite svårt för dem att dela rum, då det skiljer så många år mellan dem. Min son är 8½ och min dotter är 2½ år.

Nu funderar jag och gubben på om vi ska flytta ut våra sängar till vardagsrummet, så att vår dotter kan få sovrummet.

Finns det någon här som har flyttat ut sovrummet i vardagsrummet? I så fall skulle jag jättegärna vilja se bilder hur ni har inrett

• Svar på tråden Någon som har sängen i vardagsrummet?
  • Underbarson

Jag har inte själv gjort det men om ni flyttar ut sängen...kan inte ni bygga en lös vägg som delar upp stora rummet..så blir det ändå som två rum fast mindre...

• cooljenny

Har en vännina som skaffade en bäddsoffa som dom sov i medans barnen fick varsitt rum.

Får inte vi en större lägenhet så kan det bli våran lösning oxå. Inte kul men vad gör man.

• izza29

hade en kompis som delade av sitt vardagsrum med en järnskena i taket.
    i den hängde hon skitfina panellängder. det var kanon snyggt!!

upps (capslock on)

• izza29

Hehehe, glömde capslock, men det ändrades automatiskt!!!*L*

• wilbur

Japp har min säng i vardagsrummet just för att barnen ska få var sitt rum, har ställt en bokhylla för min säng så att det blir ett litet sovrum.

• 2barn

Tycker det verkar vara en bra idé som Izza kom med.. tror det kan bli väldigt snyggt faktiskt.

• Qetesh

Min mamma har alltid bott så, vi är många syskon

Svar på tråden Någon som har sängen i vardagsrummet?