Tips på saker som KAN starta en förlossning :)
Kom igen tjejer.
Vad tror ni hjälper bäst , om ni nu tror att något hjälper ?:)
Kom igen tjejer.
Vad tror ni hjälper bäst , om ni nu tror att något hjälper ?:)
jag tog en lång promenad två dar i rad när jag hade ett par dar kvar, o på kvällen efter den andra promenaden så startade värkarna :)
Spela bingolotto fungerade för mig :D
Annanas och kiwi ska ju kunna fungera, fast man behover ju tydligen ata ganska stora mangder av frukten.. Det ska vara farsk frukt, sa ingen konserverad annanas. Lycka till!!!
Sitta på huk och gunga med bäckenet fram o tillbaka gör att barnet sjunger ner mera och man kan öppna sig lite fortare. Funkade på mig o enligt min bm var det ett fungerande trick
Amen inte sjunger! Ha ha sjunker ner ska det ju stå
Jag sprintade för att hinna med sista bussen hem och 2-3 timmar senare gick slemproppen och värkarna började. De började torsdagen och höll i tills på söndag morgon då han äntligen kom! Men kanske inte är det bästa alternativet att testa heller!
Såå kul att läsa vad ni alla skriver, jag kan ju syssla med allt möjligt hela natten lång :)
Vi är mitt uppe i flytt, så jag går ju och gör saker hela tiden , märker endast av sammandragningar,men inget som gör ont. .
Var era bebisar fruktansvärt lugna sista tiden? Dom två sista dagarna har han varit jätte jätte lugn.. Vilket han absolut inte har varit innan.
Jag vill tro att mitt kom igång av den super starka thai maten jag åt 2 ggr i rad och sedan en shopping tur på det.
Tog en långpromenad på kvällen;) Den natten startade värkarna;) Han kom 19.50 dagen efter;)
Te på smultronblad ska vara livmoderstimulerande och även hjärtstilla ska kunna användas. Bör nog prata med en expert innan man använder sådant dock.