Hej! Vi har varit där men bott på Villa Princesa för 2 år sen och i somras på Nuevas palmeras. Las Piramides kan jag inte säga något om, är det det som ligger mer bakom?
ALCUDIA är heeeeeelt fantastiskt underbart och varje gång vi ska boka en resa och bestämt oss för att välja ett annat land osv så VILL VI BARA DIT DIT DIT! Har varit nöjda med ALLT!!!! Inget har varit fel. Dock har vi ju valt att på på hotellbuggnaderna med lite havsutsikt och nära till poolen men vet att det som ligger lite "´bakom huvudbyggnaden" kanske inte känn så kul, men är ju fräscht o renoverat men känns som sagt inte så "kul" men det är ju billigare och det vet man ju innan, dock vet jag inte om det är det ni funderar på att boka.
Vill alla fall säga att All inclusive har varit helt underbart!!!!! Personalen trevlig och inga knussel med vin eller mer dricka osv! Suuuperfint, fin ständning, häääärliga pooler, stranden fantastisk!!!!! Och gamla stan med massor av suppper mysiga och bra Tapas restauranger, längtar dit igen och igen och igen!!!!
Sulkys finns att låna men det lägger man in om i bokningen, man ska veta att "All inclusive" INTE tillhandahåller fri glass o dricka till barnen tex vid poolen osv...utan det gäller ju vid middagarna! Hade vi inte haft all inclusive hade vi blivit ruinerade kan jag lova och man blir sååå bortskämt att det är helt underbart! Räkna med ett par 3 kilo extra /vecka
Det som även e underbart med alcudia om man har småbarn och ändå vill njuta lite....är hamnen där restaurangerna ligger mitt på stranden/strandpromenaden, så man själv kan njuta av gott o dricka medan barnen kan leka i sanden och vid lekställningen och man har bra uppsikt osv, Helt underbart! Har INGET jag kan komma på som vi varit missnöjda med.
Sååå avis på er!