• Anonym (väntar)

Beställt test från testlagret idag. När kommer dom då? Och erfarenheter.

Beställde test från testlagret idag. Stod att leverans var nästkommande vardag. Det är ju söndag idag, så då borde dom komma imorrn? Men packar dom beställningar på söndagar verkligen? Och vad har ni för erfarenheter av deras tester? Beställde ett 20 pack, och ett av stickorna tror jag dom hette.. En extra bara för att komma över 100 för att få fri frakt. Blev billigare det än att bara ta 20 stycken.

• Svar på tråden Beställt test från testlagret idag. När kommer dom då? Och erfarenheter.
  • HWikström

Jag beställde därifrån förutom de var oerhört snabba. Jag beställde på måndagen innan tolv så kom de på tisdagen i brevlådan. Vi kämpade med att bli gravida ett tag då jag beställde från testlagret men blev inte gravid då så jag kan inte uttala mig om hur säkre de är.
    Antagligen får du dina tester på tisdag.

• vilms07

Har beställt ganska många ggr från testlagret och vid ett eller kanske två tillfällen har leveransen varit några dagar försenad. Har aldrig fått spökstreck med deras gravtester och plussat bim-4 båda ggr jag var gravid. Bästa testerna enl mig.

• S Sofia

Du får nog dem på tisdag, tror inte de packar på söndagar.

• Anonym (väntar)

Ahh, precis vad jag tänkte, att dom dyker upp på tisdag. Superbra att dom verkar vara bra, har ju beställt 21 stycken så jag kan testa några gånger ;)

• Anonym

jag testade med dom och de 'funkade' bra, testade två ggr och det blev lika positivt båda gånger

• Bollen82

Det har varit snabba leveranser båda gångerna jag beställt. 
    Dom har gett plus innan BIM, svaga dock. Men ändå så att jag varit säker på att jag var gravid.
    Tycker dom e skitbra! 

• Förväntansfull0406

Jag testade bara med dom under över ett år, på slutet beställde jag även med några gravtester (vet inte vilka tester du vill ha?) men alla var skit bra! under det året vi försökte få barn fick jag aldrig fel svar, på något av hållen, och snabba som tusan är dom!

• Anonym (väntar)

Det låter jättebra!! OM dom kommer imorrn så är jag på bim -4, tror ni det är någon ide att prova testa på dagen elr vänta till onsdagmorgon? Jag har känt av lite illamående och ganska mkt molvärk, så hoppas det inte är skenisfasoner. Det här är vårt första riktiga försök, efter sonen då som idag är ca 14 månader.

• mesandra
    Jag har köpt därifran. supersnabba leveranser och väl fungerande test. :)
  • Bollen82
    Anonym (väntar) skrev 2010-12-13 10:32:58 följande:

Det låter jättebra!! OM dom kommer imorrn så är jag på bim -4, tror ni det är någon ide att prova testa på dagen elr vänta till onsdagmorgon? Jag har känt av lite illamående och ganska mkt molvärk, så hoppas det inte är skenisfasoner. Det här är vårt första riktiga försök, efter sonen då som idag är ca 14 månader.

Det e väl bara att testa, du har ju ändå beställt några stycken.
Svar på tråden Beställt test från testlagret idag. När kommer dom då? Och erfarenheter.