Hur träffa rätt person
Som de flesta andra HBT människor tycker jag det är jätte svårt att hitta rätt person.
Jag har alltid haft svårt för att träffa människor överhuvudtaget och mobbingen i grundskolan och gymnasiet har satt sina spår. Nu fem år senare så har jag träffat en jätte trevlig kille via nätet. Jag är bi, dock har jag börjat undra mer och mer om ja verkligen vill leva med honom. Han vet om att jag är bi men inte att jag är mer intresserad av att träffa någon tjej. Vi har haft det litet tufft och bor ganska långt ifrån varandra därför är vi fortfarande på dejting stadiet.
Jag har aldrig varit med någon tjej men känns som att det är det jag vill, att vara med någon tjej, känns mer tryggt än att leva med någon kille. Känner att ja inte vill leva ensam längre och ibland känns det som att jag dejtar killen bara för att det är brist på annat och jag skäms jätte mycket för det här.
Undrar hur man egentligen träffar rätt person, jag har träffat några tjejer men det har aldrig blivit något det har liksom runnit ut i sanden eller aldrig riktigt klickat.
Ni som vart i liknande siutaion berätta gärna hur ni klarade er ur det...