Hjälp!! Gammal urin på farsans parkett... huset stinker gammalt utedass. Panik!!
Vi ska åka på semester imorgon och övernattar hemma hos pappa som bor närmare flygplatsen.
För att göra en lång historia kort- när vi körde hit, upptäckte vi en slags äcklig lukt i bilen. Det visade sig komma från treåringens bilstol, en brio Zento. Vi tog in den och tvättade klädlsen i pappas maskin. Stolen stod på golvet (parkettgolvet!!) i pappas vardagsrum. När klädseln tagits på igen bars stolen ut för att åter monteras i bilens baksäte... då upptäcker vi att det DROPPAR från stoljäveln och en stor svart fläck är där den stod, i vardagsrummet. Visar sig att urin från när treåringen råkat kissa i stolen (för typ ett halvår sedan, jag torkade av stolen och trodde i min enfald att kisset var borta!) hamnat i ett av stolens ihåliga platsben. Jag har tvättat golvet två gånger men det luktar fortfarande!!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vi måste köra till flygplatsen imorgon bitti och dottern behöver sin stol,
Det stinker som fan och min pappa kommer bli jättearg :.-(
Finns det någon som har något tips på vad man kan göra?? Dels för att få bort stanken i huset, dels hu jag kan transportera mitt barn till flygplatsen UTAN bilstol (en resa på ca 10 min).