• Anonym (Förälskad)

Så in i h*lvetes förälskad!!

... Vet egentligen inte vad jag vill men tråden...

Vill bara skrika rakt ut...

Jag är så jävla förälskad!!!!!!

Sån underbar känsla i hela min kropp... Men tyvärr lär det nog stanna vid en envägs förälskelse!
    Hon är nog inte homo, inte bi heller för den delen... Om man bara kunde ta reda på det.. hmm
    För singel är hon nog!    Skrattande

Hon är mycket äldre än mig, men så otroligt attraktiv... Det gör ju inte saken lättare ätt hon är i en possition där det blir svårt för mig att ens försöka lägga in en stöt... Skrikandes Åhh.. jag skulle bara vilja fråga henne om hon ville hitta på nåt nån dag.. ta en fika och lära känna henne mer.... Men det går inte!!
    Önskar att hon bara klev fram till mig en dag och började flörta.. men det lär stanna vid en fantasi...

Drömmer om henne ofta... hennes vackra ögon och hennes otroligt upphetsande blickar! Som sagt... fantisera lär vara det ända jag gör med henne...

Fler som är eller har varit olyckligt förälskade i någon som är omöjlig att få??
  • Svar på tråden Så in i h*lvetes förälskad!!
  • Anonym (Förälskad)

VA... finns det ingen som varit med om liknande situation??

Puff puff

• Anonym (...)

Jo för tusan. Ditt inlägg kunde varit skrivet av mig. Hur går det för dig/er då? Är det verkligen så hopplöst som du tror? OK om hon är helt hetero men vänner kanske ni kunde bli, finns det verkligen ingen möjlighet?

Berätta mer!  

• Anonym (Förälskad)

Åh vad skönt... ibland känner man sig ensammast i världen!

Tyvärr finns det nog ingen möjlighet alls... Hon är som sagt ganska mkt äldre än mig (sådär 15 års skillnad )så varför skulle hon vara intresserad liksom? Och sen träffas vi en gång i veckan på en kurs där hon dessutom är... min kursledare!

Svårt att försöka få Privat kontakt...

Men åh.. vad jag skulle vilja!! Skrattande

• Anonym (guldbollen)

hej ts! såhär ett bra tag senare, hur gick det? :)

• Anonym (Förälskad)

Hej!

Jo det är som det är... Många blickar och undrande tankar fortfarande!

Har väl mer eller mindre insett och accepterat att jag är förälskad i henne men att det kommer stanna vid just bara en föräskelse... =) Att det inte kommer bli något mellan oss osv....

• Anonym (Förälskad)

Men Guuuud vad hon är underbar!!!! Solig

• Anonym (...)

Ibland händer det där mig också, och jag har märkt att i flera fall om man blir vänner/kompisar, så lägger sig de där känslorna efter ett tag. Några gånger har jag fortsatt vara vän med den kvinna jag först varit förälskad i. Kunde det vara en väg för dig, att prata lite då och då om kursen men även om annat, försöka hitta vägar så ni kan lära känna varandra privat? Hoppas det löser sig!

• Anonym (Förälskad)

Skönt faktiskt att höra att man inte är ensam.... Kan ju lätt kännas så i dessa sitvationer!

Nja, ja kanske kan jag prata lite mer med henne. Får helt enkelt testa =) Men så fort vi får ögonkontakt vill jag bara frunkna i hennes ögon... hi hi

Svar på tråden Så in i h*lvetes förälskad!!