• Anonym (Eva lingeri)

vart finns bästa affärerna i Stockholm för sexiga underkläder, vad vill du ha?

Vad önskar du dig i julklapp ;) har listat några fav mina favoriter.
    Vackert sexigt under förgyller vårt sexlive ;)

Vilka affärer kan ni tipsa om i Stockholm eller på nätet?.

NK Underkläder har mkt vackert just nu.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vart finns bästa affärerna i Stockholm för sexiga underkläder, vad vill du ha?
  • Anonym (Eva lingeri)

Nån som har erfarenthet att handla på nätet från tex martihshop? Hur är kvaliten på deras underkläder?

• Tomas08

Om du letar riktigt sexiga underkläder och vågar dig in i en porrbutik så pröva golden rose på söder.

En annan bra butik på nätet  lastbryggan.se, man får vad man betalar för ;),

• Anonym (Eva lingeri)

Det fanns en affär på söder i stockholm, runt medborgarplatsen som hade kvinnlig personal, nån som känner till om den är kvar? eller hur den är idag.

• Anonym (Eva lingeri)

Skall  lägga att jag varit på Golden Rose, Martinshop i Göteborg men tycker de är för porr inriktade.....

• Anonym (Eva lingeri)
    LillaLisa skrev 2011-01-27 11:36:30 följande:
    Någon som har testat www.snyggunder.se/ ? 

Dom har ju stort urval iallafall!   Drömmer
    Jätte fina busties har de ;) och snabbleverans
  • connectme
    Anonym (Eva lingeri) skrev 2010-12-14 17:04:41 följande:
    Det fanns en affär på söder i stockholm, runt medborgarplatsen som hade kvinnlig personal, nån som känner till om den är kvar? eller hur den är idag.
    Det finns två butiker på söder men den bästa är Lovestore dem har både kläder och mycket leksaker.
    Det är bara kvinnlig personal och alla leksaker  är testade av personalen enligt dem själva.
    Trevlig och mysig butik som inte är för "porrig"
    En butik som har mycket kläder för dem som vill klä ut sig typ sjuksköterska osv finns Flirt fashon på Drottninggatan.

Lycka till!
  • Shadilly

Om man ska handla strumpor, och i viss mån höfthållare av kvalité rekommenderar jag www.sfq.se
    De är snabba, pålitliga och har väldigt bra priser.

Martinshop tar inte emot reklamationer när deras produkter går sönder så dem undviker jag i alla fall.

Sonen tittar på en bild av en ko som handmjölkas ner i en stäva och utbrister glatt: -TITTA! Kossan OCKSÅ kissa pottan!
  • Anonym (EvasMan)
    Shadilly skrev 2011-01-27 18:40:48 följande:
    Om man ska handla strumpor, och i viss mån höfthållare av kvalité rekommenderar jag www.sfq.se
    De är snabba, pålitliga och har väldigt bra priser.

Martinshop tar inte emot reklamationer när deras produkter går sönder så dem undviker jag i alla fall.
    För vackert sexigt under så gå till TwilFit eller om du bor i Stockholm, NK´s underkläder. Fär finns det mesta o mkt sexigt vackert.....
  • Anonym (Korsett)

Jag tycker att sexshoppar har mest billigt skräp... kul för ett enstaka tillfälle. Personligen så föredrar jag riktiga korsetter men då handlar det ju om lite mer pengar. 

• Anonym (Eva lingeri)
    Anonym (Korsett) skrev 2011-01-31 17:06:16 följande:
    Jag tycker att sexshoppar har mest billigt skräp... kul för ett enstaka tillfälle. Personligen så föredrar jag riktiga korsetter men då handlar det ju om lite mer pengar. 
    Älskar min nya bustie från Twilfit
  • Burlesque

Devil's Delight på Katarina Bangata 44, Pom Pom Parlour i PUBhuset eller vid Fridhemsplan samt Pistill högt upp på Drottninggatan.

• Anonym (starlight)

längst upp på drottninggatan ligger där en butik (motsatt håll riksdagen) annars hade jag rekommenderat denna nät butiken, bar kvalité och bra priser

www.maddii.se/

• Tomas08
    Anonym (starlight) skrev 2014-11-15 15:11:58 följande:

längst upp på drottninggatan ligger där en butik (motsatt håll riksdagen) annars hade jag rekommenderat denna nät butiken, bar kvalité och bra priser

www.maddii.se/

Tänker du på Pistille, mycket trevlig butik med trevliga hjälpsamma kvinnliga expediter, känns inte alls om att vara i en porrbutik, både män o kvinnor i butiken.....
Svar på tråden vart finns bästa affärerna i Stockholm för sexiga underkläder, vad vill du ha?