• Aaron A Aaronsson

Vad är den bästa julklappen 2010?

Känner mig relativ värdelös, har ingen plan på vad jag ska ge familjen och vänner, dom enda jag är helt säker på är mina morföräldrar som ska få ett levande julkort.. jag vet sjukt lat jag måste verka men det är min enda grej jag kom på att ge dem, och jag tror dom blir glada.

men i övrigt; vad ska man ge en 7 årig tjej? min 22 åriga syster och mina föräldrar? vad ska tjejen få och så vidare.. Jag behöver lite hjälp, tips eller inspiration.

• Svar på tråden Vad är den bästa julklappen 2010?
  • Helena77

7-årig tjej...utgår från vad min dotter gillar som fyllde 6 år för ett par dagar sen:

Pet shops...extremt poppis
    Skiva...tex Hits for kids
    Hanna Montana saker...kläder,handduk,väska,halsband,påslakan
    Pysselsaker
    Ny dvd film...tex Shrek Nu och för alltid

22_årig syster:

Parfym
    Biopresentkort
    Presentkort på klädaffär

Föräldrar:

Teaterbiljetter
    Restaurangbesök
    Kaffebryggare
    Korg med vin,ost,kex,nötter,choklad mm
    Vinglas
    Ölglas
    Vinprovning
    Floating för båda ihop

Tjejen:

Teater med middag
    Bio och middag
    Halsband
    Spadag ni två
    Förlovning om det inte redan är gjort;)
    Presentkort på massage/nagelvård/fotvård
    Fotostudio där ni tar kort ihop och får ett album att spara

• Aaron A Aaronsson

oh tack :D saving my christmas
    Jag undrar också.. mina morföräldrar bor i laholm ( västkusten ) och jag känner inte att jag har råd att skicka något för det kan bli dyrt. men ett julkort är så lite.. räcker det med ett och kan det funka med ett sånthär:http://www.levandejulkort.se/

det verkar tillräckligt personligt och juligt för att man ska komma undan med det. eller borde jag skicka något ändå?

• Helena77

Du kan ju köpa ett lottpaket på tex Kvantum...dom brukar ha färdiga lottpaket med blandade lotter och det är ju alltid kul att skrapa lotter:)Sr ju fint ut också...

Svar på tråden Vad är den bästa julklappen 2010?