• Anonym (exhibitionisten)

Tänder på att bli undersökt

Hej!

Jag har ett lite udda "problem". Eller jag vet inte om det är ett problem, men jag har aldrig vågat nämna det för någon jag känner. Det är så att jag tycker att det är fantastiskt spännande att bli undersökt av en manlig läkare eller gynekolog. Vet inte vad det är som tänder mig. Tror att det är den obekväma pinsamma situationen man befinner sig i som känns tändande. Gillar lixom tanken att vara i underläge mot en främmande man som måste se mig naken. Vet inte riktigt hur jag ska hantera känslorna ibland. Vet ju att dom bara vill undersöka mig och att de flesta kvinnor och män inte ser något spännande i en sådan situation. Men jag kan inte låta bli att tycka att situationen är pirrig. Är det någon annan som upplever samma sak eller är jag helt onormal?

P.S jag är kvinna

• Svar på tråden Tänder på att bli undersökt
  • Anonym

Skaffa en gynstol och låt din man undersöka dig hemma...

• Tiffany
    Anonym skrev 2010-12-13 14:54:07 följande:
    Skaffa en gynstol och låt din man undersöka dig hemma...
    haha men då är det ju inte lika spännande, detta handlade ju om främmande män ^^;
  • Anonym
    Tiffany skrev 2010-12-13 14:55:40 följande:
    haha men då är det ju inte lika spännande, detta handlade ju om främmande män ^^;
    Då får väl ts bjuda hem främmande män... För ja det är sjukt att tända på att bli undersökt!
  • Anonym (Ö)

Ja, tyvärr. Jag blir lätt våt i gyn stolen. Oavsett kön.
    Jag tycker det är hemskt pinsamt.

• Tezz i
    Anonym (Ö) skrev 2010-12-13 15:03:21 följande:
    Ja, tyvärr. Jag blir lätt våt i gyn stolen. Oavsett kön.
    Jag tycker det är hemskt pinsamt.
    Det är naturligt att bli vått i gynstolar (kan hända alla) med det innebär inte att man tänder att bli undersökt. Finns många såm blir våta under våldtäkter med det innebär ju inte att det tänder på det. 
  • Anonym (me)

Jag tycker oxå de e tändande.. spelar ingen roll om de e man eller kvinna.. tror de e spänningen i de hela... har inget emot gynundersökningar!!

• Tiffany
    Anonym skrev 2010-12-13 14:59:24 följande:
    Då får väl ts bjuda hem främmande män... För ja det är sjukt att tända på att bli undersökt!
    hmm...det finns ju tusentals saker folk tänder på..

Det är ju inte så att jag vill att vilka män som helst ska ta på mig. Det är mest den lite pinsamma situationen som jag tror gör mig tänd.

puff!

• Anonym (barnmorska)

Det finns ju undersökningar om detta. Dom flesta tycker könet på doktorn kvittar bara man känner förtroende
    En del tonåringar o invandrare vill helst ha en kvinnlig gynekolog. Men av dom över 25 är det fler som vill ha manlig än kvinnlig.
    Tyvärr är det så att manlig gynekolog är på utdöende Finns nästan inga killar som vill bli det idag O inte manlig barnmorska heller föresten.

• Lördagkväll
    Anonym skrev 2010-12-13 14:59:24 följande:
    Och vem är du att bestämma vad som är friskt eller sjukt att tända på?
  • redneck girl

du vet nog själv ts att du inte är onormal . folk tänder ju på en massa saker . och detta var väl väldigt väldigt långtifrån de värsta vi skulle hört .

Ingen annan än jag som känner pirr hos läkaren eller gyn?

• Anonym (Stol)

Kan tycka det är lite upphetsade när flickvännen ska till gyn. Hon har relativt manlig gynekolog..
    Jag kanske är speciell jag vet inte finns det nån mer som tänder på det?

• Anonym (Usch)

Nej, liksom de flesta kvinnor så känner jag inte det minsta glädje av tanken på att gå på en högst utlämnande gynundersökning. Det är knappast normalt att tända på sånt heller.

Svar på tråden Tänder på att bli undersökt