Det känns som det är kört nu!
Jag har sån panik över mina studier nu så jag är helt förstörd. Är inne på min näst sista termin i min utbildning och sitter med en C-uppsats som ska vara klar efter jul. Jag har gjort bort mig så fruktansvärt och inte alls fått så mycket gjort som jag borde. Dessutom så är jag just nu osäker på om jag ens ställt några frågor i mina intervjuer som är användbara. Jag har hittils skrivit större delen av bakgrunden och har hela metod- och resultatdelen kvar. Om en vecka går flyget till mina svärföräldrar där vi ska fira jul. Innan dess måste jag vara klar med ALLT som kräver referenser då jag inte får med mig massa böcker i packningen. Resultatet kan jag kanske skriva ihop däruppe om jag sitter så gott som dygnet runt.
Men just nu känns det så fruktansvärt hopplöst. Jag har ont i magen konstant, gråter varje dag och kan inte koncentrera mig på varken uppsats eller nåt annat. Om jag inte blir klar med uppsatsen så är jag inte behörig till nästa termin och måste således ta studieuppehåll i ett helt år innan kursen går igen. Eftersom jag började plugga direkt efter gymnasiet så kommer jag i så fall inte ha någon inkomst alls. Den kommer hamna på 0:- fram tills jag lyckas hitta ett jobb. Jag känner mig helt förtvivlad! Vet inte vad jag vill uppnå med tråden, behöver bara skriva av mig.
Är det någon annan som har klarat att skriva en C-uppsats på väldigt kort tid?