• Anonym

Solovårare?

Jag är en tjej på 24 som jobbar på en mansdominerad industri.

Jag har ett ovanligt utseende då jag är mycket tatuerad och piecingar. Nu till saken.

Jag har en förmåga att få äldre män efter mig (Vilket jag inte har något emot) men nu har det gått såpass långt att jag har ett förhållande med en man på jobbet (Ogift!) han köper saker till mig, Servar mig på jobbet och överröser mig med komplimanger. Han är upp över öronen förälskad i mig men jag har inga känslor för honom då jag enbart gillar att han köper saker till mig. Han köper:
    Resor
    Smycken
    Mobiler och en ny bil när min gick sönder.

Han är 50 år och ser faktiskt bra ut för sin ålder, Stilig man med för mycket pengar brukar jag säga !

En del anser att jag solovårar, en del tycker att han får skylla sig själv om han är så korkad.

Vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-15 15:08
    Och JA han är medveten om att jag inte är ute efter förhållande utan det enbart handlar om sex och kommer alltid göra.

• Svar på tråden Solovårare?
  • Nyfiken gul

man kan faktiskt tacka nej till presenter... man måste inte ta emot något.

Jag själv skulle inte ha samvete att ta emot en massa dyra saker hela tiden om jag inte ens har några känslor.

På ett sätt tycker jag faktiskt att du blåser honom och det känns taskigt. Och vadå skylla sig själv, du har väl mål i munnen själv och kan säga ifrån?

men det är ditt samvete....

Är du ärlig med vad du känner för honom?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • flickan85

Är han med på noterna? Förstår han att du inte är ute efter nåt seriöst med honom?

• trettioplus

Sugardaddy brukar det väl också kallas?
    Är du ärlig med vad du (inte) känner, så är det väl okej.

• Susanne905

Vet han om att du bara utnyttjar honom gör att få materiella ting är det väl okej eftersom han då uppenbart är med på noterna, om inte så är det oerhört lågt av dig.

• Krila

Säger som dom andra. Vet han vart du stårär de helt okej. Ljuger du och låter han tro att du känner samma sak, utnyttjar du honom.

Och tilläggas bör att jag absolut har rätt att döma, för jag har utnyttjat jag me.

• Anonym (hm)

Jag skulle inte kalla dig för sol och vårare, men det lutar snarare åt prostitution om du ligger med honom för att få saker.. Glad Hoppas att du inte tar illa upp! Du ville ha en åsikt och här får du min.

• Anonym

Så det är bara kvinnor det är synd om ifall en man kommer och viskar söta saker i deras öra och tar deras pengar?
    Om mannen är genuint intresserad av dig och faktiskt har känslor så tycker jag absolut att du är en klockren sol-och-vårare. Vad skiljer dig från männen som lurar kvinnor?

Om du däremot har sagt till honom att du inte har några känslor för honom utan bara gillar när han köper saker, och han ändå fortsätter, ja då är det ju något helt annat. Men något säger mig att du inte berättat det.

• Anonym

det där är inte sol och vår - det där är prostitution....

• Dalton

Skulle du vara med honom om han inte köpte saker till dig? Om svaret är ja tycker jag det är helt ok. Om svaret är nej så skulle jag tycka det var motbjudande.

• lokisse

en hora är i allafall ärlig om priset för hennes kropp.
    nu har jag absolut inget imot vare sig horor eller andra köpta sexualpartners men jag tycker att det bör vara nagot som bada är medvetna om.

Nej det tror jag inte!
Svar på tråden Solovårare?