• ingasara

MBT-skor

Hej

Jag är sugen på ett par MBT-skor. På www.mbtsverige.net kan man köpa till mycket rabbatterat pris. På MBT's hemsida varnar de för dessa billiga kopior. Har någon erfarenhet om dessa skor? Vill veta lite mer innan jag köper sandaler för 2500kr.

Tack/ingasara

• Svar på tråden MBT-skor
  • brünnhilde

De är fantastiska.  Skitfula men en välsignelse för en dålig rygg.

Jag har i butiken blivit varnad och fått en detaljerad förklaring till riskerna med att köpa på nätet, som jag tror på - och jag är väldigt misstänksam annars.

• gudrunberit

Jag är lite intresserad av såna skor också. Vad är det med dem som är så bra för ryggen tycker ni? Jag har diskbråck, är dessa bra då att använda? Jag tycker det är så svårt när man pratar med säljare, för de vill ju naturligtvis bara sälja och jag blir lite misstänksam och vågar inte ta till mig riktigt av det dem säger. De är ju inte direkt billiga heller, iaf inte annars.

• brünnhilde
    gudrunberit skrev 2010-12-13 18:56:03 följande:
    Jag är lite intresserad av såna skor också. Vad är det med dem som är så bra för ryggen tycker ni? Jag har diskbråck, är dessa bra då att använda? Jag tycker det är så svårt när man pratar med säljare, för de vill ju naturligtvis bara sälja och jag blir lite misstänksam och vågar inte ta till mig riktigt av det dem säger. De är ju inte direkt billiga heller, iaf inte annars.

Jag köpte dem i samband med diskbråck, och tror stenhårt på att min rehabilitering förkortades tack vare skorna. Man klarar inte av att gå en tiondel så långt med vanliga skor och diskbråck.
  • gudrunberit

Aha, det låter ju klockrent! Jag ska nog ta och inhandla ett par då, kan ju helt klart vara värt ett försök. Jag är måttligt trött på dessa diskbråck som aldrig vill läka ihop. Jag gillar idén med MBT-skor.

Svar på tråden MBT-skor