sprack vid sex
nu är det 12 veckor sedan min son föddes! Jag sprack och blev klippt vid förlossningen.. Jag och min partner försökte ha sex första gången i v 8, de gjorde så jäkla ont, skärande och vass känsla i slidan, de gjprde så ont att jag inte vågade prova fören igår igen! Har mellan det varit på återbesök och fått bekräftat att allt är läkt och att jag har torra slemhinnor så har smörjt med babyolja varje dag och köpte ovesterin (MEN JAG AMMAR) så får ju inte ta det, tack min väldigt smarta BM! Men IAF Igår så försökte vi, gjorde lite ont i början, skärde oh känns som de finns stygn kvar i slidan? Till o med killen kände det (utan att jag sägt hur jag kände) Kan BM ha missat?? Sen så kändes det ganska skönt innan han tog upp mitt ben och rits, AJ det kändes som de sprack sa jag och han kollade med en äcklad min -JA det gjorde du!! Har kollat efter och såg att jag sprack där jag blev klippt! Någon som vart med om likande, jag har MÅNGA vänner som fått barn ungefär samtidigt som mig och INGEN har haft ont och så mkt problem som mig, känns så jökla värdelöst och ledsamt att inte ens kunna ha sex, känner mig ledsen och värdelös... =( Kommer jag våga igen efter allt detta!!